Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosten ilmoittaminen

Lähettäjä: Mikki 
Päivämäärä:   7.1.21 17:42:57

Kysymys. 31.12.20 hevoset pitää myös ilmoittaa lomakkeella. Mites toimii, jos ylläpidossa toisen henkilän hevonen. Hevosen omistaa toinen henkilö siis ja ei olla tehty myös mtn haltijan vaihdoksia mihinkään jne. Hevosen omistaja asustelee Porissa ja itse hevonen mikä mulla ylläpidossa asustaa Kuopiossa mun omalla tallilla. Hevosia tallissa 3kpl 2 omaa ja 1 ylläpidossa mulla (pidän kuin omaa) Mtn yritystoimintaa en harjota, ovat vain harrastekäytössä itselläni.

Voinko ilmoittaa siis myös tämän ylläpidossa olevan hevosen itse vai pitääkö hevosen oikea omistaja tehdä ilmoitus sen hevosesta, vaikka on ylläpidossa muualla?

  Re: Hevosten ilmoittaminen

Lähettäjä: Julle 
Päivämäärä:   7.1.21 20:46:27

Meillä ilmoitti ylläpitokoti sekä omansa että meidän hevosen joka siellä nyt toistaiseksi.

  Re: Hevosten ilmoittaminen

Lähettäjä: Mää 
Päivämäärä:   8.1.21 07:39:30

Ilmoitin tallin karsinapaikkojen lukumäärän, vaikka osa on tyhjillään.

  Re: Hevosten ilmoittaminen

Lähettäjä: sihteeri 
Päivämäärä:   8.1.21 22:29:27

Se ilmoittaa, jonka pitopaikassa hevoset/ponit on. Pitopaikkaa rekisteröidessä ilmoitetaan maksimikapasiteetti ja eläintenpitoa ilmoittaessa ilmoitetaan tällä hetkellä olevien eläinten lukumäärä.

  Re: Hevosten ilmoittaminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.1.21 11:59:15

Ei sillä tosiaan ole merkitystä, kenen hevoset ovat. Kuten sihteeri kertoikin, toiseen lomakkeeseen tulee karsinapaikkojen määrä ja toiseen tallissa olevien hevosten määrä ja tämän ilmoittaa hevosten ja tallipaikan pitäjä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.