Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paras kaveri saa lapsen! - Miten minun käy?

Lähettäjä: Yksinäinen 
Päivämäärä:   6.1.21 09:47:58

Nythän tilanne on niin, että sain kuulla parhaan ystäväni olevan raskaana. Hän on myös ainoa ystäväni....

Raskaus on jo vahvassa alussa. Ollaan 23 vuotiaita nuoria kumpikin ja tämä tuli minulle täytenä yllätyksenä. Aluksi tuntui, että tämä on vaan mauton pila, mutta se ei sitä ollutkaan. Tämä on ihan totta.

He ovat tätä toivoneet ja osaan olla iloinen heidän puolestaan. Mutta ystävyys tulee muuttumaan. mihinkään ei voi enää lähteä spontaanisti. Surettaa,, vaikka jokainenhan saa elämällään tehdä mitä haluaa tietenkin.

  Re: Paras kaveri saa lapsen! - Miten minun käy?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.1.21 23:59:36

Nosto

  Re: Paras kaveri saa lapsen! - Miten minun käy?

Lähettäjä: Julle 
Päivämäärä:   7.1.21 20:48:59

Ei ollut ongelma meillä, vauva mukana kaffeteltiin kuten ennenkin ja mies hoiti lasta kun oltiin reissussa tai valittiin matkakohteet sen mukaan et reissattiin kahden porukan voimin. Nyt korona-aikaan tuskin vaikuttaa mitenkään, kun muutenkaan voi mitään tehdä tai mennä. Ymmärrystä pitää vaan nyt sun kohdalta olla tietenkin, että hänelle perhe tulee ekana.

  Re: Paras kaveri saa lapsen! - Miten minun käy?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.1.21 01:14:34

Kai sillä lapsella on toinenkin vanhempi?

  Re: Paras kaveri saa lapsen! - Miten minun käy?

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   10.1.21 15:02:42

Meillä meni kaveriporukassa yhden kanssa välit osittain jo silloin kun sille tuli mies kuvioihin. MIHINKÄÄN ei voinut lähteä ilman sitä miestä! Kivoja "tyttöjen iltoja" juu... Vauva kun tuli niin "yllättäen" mukana on nyt sitten aina vauva ja mies, kiitos ei. Ihmettelee vielä, miksi kukaan ei halua tavata eikä ymmärrä vaikka on ihan suoraan sanottu, että haluamme tavata häntä emmekä hänen perhettään.

  Re: Paras kaveri saa lapsen! - Miten minun käy?

Lähettäjä: loner96 
Päivämäärä:   10.1.21 17:05:00

Nosto

  Re: Paras kaveri saa lapsen! - Miten minun käy?

Lähettäjä: peukaloinen 
Päivämäärä:   14.1.21 22:58:34

Hei, hieno juttu. Ilmeisesti toivottu lapsi. Hyvä kaveri olisi iloinen tulevan vanhemman puolesta. Hyvä kaveri tajuaisu, että lapsi ensin.

Jos miestä kiinnostaa tulla "tyttöjen iltoihin", niin tervetuloa. Mahtuu sinne myös mukula ja toinenkin :).

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.