Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  fascia hieroja

Lähettäjä: anne 
Päivämäärä:   23.11.20 13:02:20

hei . tietääkö joku turun suunnasta fascia-käsittelijää hevosille ?

Re: fascia hieroja

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   29.1.21 13:12:03

Joko taas näitä huuhaa hoitoja ollaan vailla, eikö ihmiset todella ymmärrä eläimistä mitään.

Lähettäjä: se.pienitalli 
Päivämäärä:   29.1.21 17:35:06

fascia hieroja
Luulin että haet sellaista itsellesi

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   15.2.21 16:54:37

Olen ihan perushevoshieroja mutta olen opetellut erilaisia hoitomenetelmiä, myös faskiatekniikoita ja käytän niitä hieronnan ohessa jos hevonen tuntuu niitä tarvitsevan. Eli ota yhteyttä alueesi hevoshierojiin ja tiedustele osaavatko tehdä.

Lähettäjä: Lilli 
Päivämäärä:   16.2.21 07:39:22

Juu? Mistä tai miten määrittelet että tarvii erilaista tai tätä faskia hoitoa, ja teetkö pelkästään käsin vai sillä raudalla?

Päivämäärä:   22.2.21 19:40:00

Sen vaan tuntee näpeissä jos lihaskalvot on kireät mutta itse lihas sinänsä ei mitenkään jumissa. Teen hellävaraisesti käsin (siis en sillä tavalla että sattuu, niinkuin kuulemma ihmisille tehdään) tai hieman voimakkaammin, joskus myös raudalla jos on sellainen kohta joka sitä vaatii. Hieronnan aikana en juurikaan ajattele että nyt teen faskiahieronnan, vaan tutkin hevosen läpi ja teen tarvittavat hoidot, jotta hevonen on lihaksistoltaan tasapainossa.

Lähettäjä: Kerttu 
Päivämäärä:   23.2.21 06:44:44

Aiheesta keskustelin erään hierojan kanssa, hän oli sitämieltä että ei kenellään ole sellaisia sormia että tuntisi paksun nahan ja karvan läpi todella ohuita lihaskalvoja.
Ja vieläpä jotka ovat lihasten väleissä.
Minusta myös aika erikoista jos ne sieltä tuntisi,
Mutta jos sinulla on tämä maaginen kosketus?
Tai sitten olet hyvä uskoinen, ja huiputat hyväuskoisia?

Päivämäärä:   23.2.21 21:22:26

Kerttu, ei ole mitään maagista kosketusta, ihan anatomiaan pohjautuu tämä. Mutta ei minua haittaa jos asiaan perehtymättömät on eri mieltä.

Lähettäjä: Kerttu 
Päivämäärä:   24.2.21 07:36:13

Et vastannut kysymykseen, tai et osannut, koska kukaan ei tunne käsillä lihaskalvoja vaikka toisin väitätte?

Lähettäjä: Rumppa 
Päivämäärä:   5.3.21 19:19:48

He,jotka ovat kumpaakin kokeillut,hierontaa ja faskia hoitoa,kummasta olette huomanneet että olisi hevoselle hyötyä?

Lähettäjä: Nipa 
Päivämäärä:   6.3.21 07:37:30

Kyllä perinteinen hieronta on meillä ollut paras, kunhan se tehdään kunnolla eikä vain rahasteta.
Tää faskia on jus sitä hömppää, uskotellaan ihmisille kuinka he tuntevat kireät kalvot höpö höpö.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.