Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hamsterini jouduttiin lopettamaan

Lähettäjä: Hamsteriparka 
Päivämäärä:   28.9.20 16:57:38

Moi
Mun rakas pieni hamsteri jouduttiin lopettamaan tunti sitten. :( sillä oli kasvain mahassa, joten vietiin se lääkäriin. Mä arvasin, että tämä oli sen viimeinen reissu. Hän eli vain vuoden ja kaksi kuukautta :( oon itkenyt hirveästi ja tänään on vieläpä eräät synttärit :( tänä vuonna (tänä kesänä/syksynä) on kuollut mun kaksi lemmikkiä: ensin rakas kissa, joka jäi auton alle kaksikaistaisella tiellä ja tämä pieni hamsteri, joka jouduttiin lopettamaan. Kyllä siinä itku tuli, kun rakas ystäväni lähti taivaaseen :( se kuoli vessapaperimökin alla, joten arkussa, jonka tein, on se sama mökki hamsterini alla :(

  Re: Hamsterini jouduttiin lopettamaan

Lähettäjä: Hamsteriparka 
Päivämäärä:   28.9.20 18:00:24

Se oli myös eläinkaupasta, joten ei ihme ettei elänyt kauan D jos joskus vielä laitan hamsterin, niin se on oikealta kasvattajalta

  Re: Hamsterini jouduttiin lopettamaan

Lähettäjä: heidi 
Päivämäärä:   29.9.20 21:54:52

Olen tosi pahoillani :( on tosi raskasta laittaa ystävä nukkumaan, tehdä se päätös. Meillä oli aikoinaan kääpiökani joka eli yli 10-vuotiaaksi. Se oli eläinkaupasta ostettu. Jostain kuulin että mitä pienempi eläin, sitä nopeammin sydän sykkii tiensä päähän. En tiedä onko se totta.

  Re: Hamsterini jouduttiin lopettamaan

Lähettäjä: Hamsteriparka 
Päivämäärä:   30.9.20 08:36:05

Kiitos Heidi d en tiedä pitääkö paikkaansa, jyrsijöissä voi ollakin.. Olihan se aika rankkaa, onneks en ollut yksin siellä :(

  Re: Hamsterini jouduttiin lopettamaan

Lähettäjä: Mimm 
Päivämäärä:   30.9.20 12:18:29

Hamsterit eivät ole pitkä ikäisiä, kun ottaa varsinkin pien eläimen kannattaa selvittää elinajan odote

  Re: Hamsterini jouduttiin lopettamaan

Lähettäjä: Hamsteriparka 
Päivämäärä:   30.9.20 14:54:44

Tiesin kyllä hyvin, että ne ei elä sitä kolmea vuotta pidempään, mutta mun hamsteri kuoli vain yhden vuoden iässä :( keskimääräinen elinodote on 2,5 vuotta

  Re: Hamsterini jouduttiin lopettamaan

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   6.10.20 19:40:40

Otan osaa

  Re: Hamsterini jouduttiin lopettamaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.10.20 19:15:48

Ei tainnut olla kovin rakas kissa kun se yksinään huiteli jossain missä lie

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.