Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten reagoisitte, pitäisittekö pettämisenä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.8.20 19:35:13

Jos huomaisitte että mies on vastannut snapchat -sovelluksessa vieraan naisen my storyssä olevaan puolialaston kuvaan tyylillä "kyllä nyt nukuttaa hyvin tuollaisten unen toivotuksien jälkeen". Miten reagoisitte, olisiko se teidän mielestä pettämistä, antaisitteko anteeksi?

  Re: Miten reagoisitte, pitäisittekö pettämisenä?

Lähettäjä: CC 
Päivämäärä:   24.8.20 09:48:05

En luokittelisi pettämiseksi, mutta ei tuo normaalia ole. Mielestäni tästä tekee "pahan" se, että nainen on laittanut MS kuvan eikä privaviestiä miehellesi, joten miehen kommentonti aika oksettavaa/kyseenalaista.
Miten reagoisitte: No kyllä ottaisin puheeksi ja kertoisin tuon loukkavan minua. Mutta mitään "väärää" ei ole tehnyt, joten ei mitään anteeksi annettavaa. Yhteiset pelisäännöt kannattaa sopia.

  Re: Miten reagoisitte, pitäisittekö pettämisenä?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   24.8.20 19:51:07

CC, miksi on väärin kommentoida toisen ms? Mielestäni ainakin pahempi olisi se että kuva olisi lähetetty juurikin miehelle - tuskin kukaan ihan yhtäkkiä kuvaa lähettäisi, vaan taustalla olisi varmasti jonkinlaista keskustelua jo jonkin aikaa.

  Re: Miten reagoisitte, pitäisittekö pettämisenä?

Lähettäjä: CC 
Päivämäärä:   25.8.20 08:01:55

En sanonut, että se on väärin? vaan mielestäni se on vain kyseenalaista, miksi mies on edes laittanut viestiä, kun kuva tuskin hänelle osoitettu :D
Itse jos laittaisin kuvan MS ja joku random äiä komentoisi noin, olisi se tosi outoa. No nyt ihmettelet miksi random sitten on ees snäpkaveri, niin itsellä ainakin kouluajoilta puol tuttuja kertynyt. Toisaalta jos joku nainen laittaa herukuvia MS-kuulostaa siltä, että on " wannabee somejulkkis" eikä mikään perus Irma.
Ja jos olisi privana laittanut kuvan niin taustalla voi olla ihan mitä vaan, eiköhän sekin puhumalla selviä, mutta kommentointi mielestäni silloin hyväksyttävämpää.
Esim. taustalla voi olla ihan kaverisuhde, jossa ronskimpaa "läppää" joka on OK minulle.

  Re: Miten reagoisitte, pitäisittekö pettämisenä?

Lähettäjä: vaimo 
Päivämäärä:   28.8.20 23:35:03

Ei kai kuvien katsominen ja kommentointi ole mitään pettämistä. Omaa miestä en ole käärinyt kuplamuoviin enkä säilönyt omalle sohvalle. Ollaan molemmat aikuisia ihmisiä jotka ei vahdi toisiaan. Ollaan päätetty haluta olla yhdessä, eikä tähän tarvita muita. Mun aika ei riitä kenenkään aikuisen ihmisen vahtimiseen ja hänen tekojensa kyttäämiseen. Olen ajatellut sen niin että sitten jonain päivänä jos tuntuu että mulle riittää, niin sitten lähden, mutta omaa elämääni en uhraa olemalla mustasukkainen, epäilevä ja kyttäävä akka. En myöskään halua että mies kyttää mun tekemisiä tai tekstiviestejä. Ihan sama kenen kanssa se viestittää tai reissuaa, mutta mulle on myös turha tulla valittamaan jos itse viestittelen tai reissuan muitten kanssa. Ja yhdessä on oltu jo kolmattakymmentä vuotta. Toista ihmistä ei voi omistaa, eikä omistaminen voi olla parisuhteen kulmakivi.

  Re: Miten reagoisitte, pitäisittekö pettämisenä?

Lähettäjä: Jeps 
Päivämäärä:   24.9.20 10:25:16

Kai nyt toisten my story kuvia saa katsella ja kommentoida. Nainen ei kuitenkaan laittanut kuvaa privaatisti/salaa miehellesi. Ja miehesi kommentoikin aivan julkisesti. Niin en näe tässä mitään hämärää tai pettämistä.

Toki jos miehesi kommentoi sellaisella seksuaalisella asenteella, niin on kyllä kummallsta. Mutta saattoihan hän vain kommentoida kaverinsa kuvaa hiukan kiusoitellen/härnäten. Kyllä minäkin kavereiden kanssa heitän kaikenlaista läppää ja saatetaan härnätä joskus toisiamme ihan leikillään ilman minkäänlaisia todellisia seksuaalisia tarkoituksia. Minä siis olen nainen ja monet töiden kautta saaduista kavereistani on miehiä. Onneksi oma mieheni antaa minun olla kavereiden kanssa juuri sillain kun haluan. Onneksi me voidaan luottaa toisiimme. Olisi kyllä todella ärsyttävää, jos mies kyttäisi tekemisiäni ja sanomisiani...

  Re: Miten reagoisitte, pitäisittekö pettämisenä?

Lähettäjä: eksyintänne 
Päivämäärä:   29.10.20 18:38:10

Pettämistä on se, mikä rikkoo yhteisesti sovitut rajat

Musta on outoa, että pettäminen mielletään yleisesti tiedetyiksi asioiksi, niin kuin jokaisessa suhteessa ne asiat olisivat täsmälleen samoja

  Re: Miten reagoisitte, pitäisittekö pettämisenä?

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   29.11.20 14:51:36

en pitäisi.pettäjillä on päässä nestettä. eivät laisinkaan osaa ajatella että muillakin on tunteita.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.