Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ärsyttääkö sinuakin tämä?

Lähettäjä: Viivi 
Päivämäärä:   6.6.20 23:21:35

Monet laittavat yleiseen keskusteluun kuuluvan aiheen raviurheilu- tai ratsastuspalstalle, koska siellä on enemmän lukijoita. Itseäni tämä ärsyttää hirveästi koska lukiessani esim. ratsastuspalstaa vastaan tule paljon aiheita jotka eivät kiinnosta minua - useimmat niistä ovat väärällä pastalla. Te jotka teette niin (eli käytätte tahallaan väärää palstaa saadaksenne enemmän kommenteja), LOPETTAKAA!

PS Ymmärrän tietysti että virheitä sattuu. Kuitenkin törmään jatkuvasti aiheisiin jotka kuuluvat aivan eri palstalle ja minun on hankala uskoa että ihmiset olisivat niin huolimattomia. En halua niuhottaa, mutta jonkunhan se piti sanoa.

  Re: Ärsyttääkö sinuakin tämä?

Lähettäjä: Hevos®akas 
Päivämäärä:   7.6.20 11:19:30

Itse en tiennyt, minne mun eestinhevos-keskustelu kuuluisi, joten laitoin sen tänne (ei varmaan ollu oikee paikka, mutten tehny tahallaan)

  Re: Ärsyttääkö sinuakin tämä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.6.20 13:27:57

Ei häiritse. Ht.netissä aihealueet ovat kaikki melko kuolleita ja ratsastus palsta tarkoittaa nykyään enemmänkin yleistä hevosista keskustelu aluetta. Vähän niinkuin Senioreissakin liikku kaiken ikäistä porukkaa ja siellä puhutaan yleisesti elämästä.

  Re: Ärsyttääkö sinuakin tämä?

Lähettäjä: Irma 
Päivämäärä:   8.6.20 13:01:16

Minua, jos ei nyt ärsytä, niin ainakin kummastuttaa. Mihin on hävinnyt lukutaito, kun ei edes palstojen otsikoita osata lukea?

  Re: Ärsyttääkö sinuakin tämä?

Lähettäjä: tiinu 
Päivämäärä:   14.6.20 11:31:53

https://www.is.fi/

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.