Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oudot miehessä häirinneet seikat

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   2.6.20 15:28:07

Kärsin itse pienestä sitoutumiskammosta, joka aiheuttaa sen että orastavassa suhteessa muuten ihastuneena saatan helposti takertua mitä kummallisimpiin juttuihin.

Tällä hetkellä minua ärsyttää se, että tapailemallani miehellä on merkkivaatteita. Aiemmissa suhteissa on myös alussa ärsyttänyt kummalliset asiat kuten tapa käyttää suihkun jälkeen kahta pyyhettä tai jotain muuta vastaavaa merkityksetöntä.

Onko kohtalotovereita?

  Re: Oudot miehessä häirinneet seikat

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   4.6.20 04:23:52

Haju! Siis jos vaatteet haisee pahalle tai muuten hygieniasta johtuen.
Maiskutus, tai muuten oudot ilmeet syödessä tms..
Ylisivystynyt, vaikka koittaisi sillä tehdä vain vaikutuksen, ei iske, tykkään enemmän vaikka mieluummin junteista.
Pituus ehkä pahin! Siitä en pääse yli.. Olen itse suht pitkä, miehen on oltava yhtä pitkä tai pidempi. Se lähes ainoa mistä en vaan pysty joustamaan.

  Re: Oudot miehessä häirinneet seikat

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   4.6.20 11:10:08

Onko kellään sellaisia joiden häiritseminen on myöhemmin naurattanut?

  Re: Oudot miehessä häirinneet seikat

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   5.6.20 19:03:03

Jep. Useimmat suhteet ei oikeen alakaan tämän vuoksi. Ennen kuin tunnen edes koko tyyppiä, alan inhota jotain asioita ja uskotella itselleni, ettei mieheen kannata luottaa, että turhaa koko juttu. Olisi kiva päästä tästä pääviasta eroon. Ei naurata, koska mikään suhde ei koskaan etene.

  Re: Oudot miehessä häirinneet seikat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.20 21:19:57

Miehen purkan syöminen. Syö varmaan puolet hereilläoloajastaan purkkaa. Ellei jopa enemmän.

  Re: Oudot miehessä häirinneet seikat

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   10.6.20 12:39:35

On, naiset haisee aika usein kuselle, vaikka miten paljo dödöö, mut kärsin kyl yliherkästä hajuaistista eikä oo mitään asiaa hissiin ilman sierainsuojusta. Pahinta on, kun hajut alkaa maistuu suussa, vaikka nenä ois tukittu.

  Re: Oudot miehessä häirinneet seikat

Lähettäjä: kammo 
Päivämäärä:   12.8.20 23:59:25

LÄSSYTYS. Voi hyvä luoja..
Äidille viestittely, jatkuvaan.
Pyykin pesemättä jättäminen, tai että sitä kertyy mun mielestä oudon vähän.
Kauppakassien kantamatta jättäminen. En oo mikään hienostotyttö mut sen verran vanhoillinen että voi se mies edes yhden kassin kantaa.
Turha viestittely liipalaapalässynlää juttuja.
Lapsellisuus.
Keksisin oikeesti vaikka ja kuinka paljon näitä, mut tulee vaan ahistus kun miettii kaikkia näitä. Oon parisuhdekammonen, ja ylipäätään kaikki mahdollisetkin kokelaat diskaan samantien koska tiedän ettei asia voi edetä pidemmälle, koska oon ite niin vammanen päästäni. Tulen kyllä miesten kanssa juttuun, paremmin kun naisten, ja sen takia mulla ei varmaan niitä kavereita ookkaan kun miehet aina luulee että oon niistä kiinnostunut vaikka niille kuinka kertois että on tämmönen vika itessä, niin sitten kun ne alkaa kertomaan omista tunteistaan niin meikä lyö totuuden vasten kasvoja ja voi sitä ihmetyksen määrää kun olinkin ollu kokoajan tosissani ja kertonu totuuden siitä etten etsi mitään. Sekin kyllä menis tuohon ärsytys listalle!

  Re: Oudot miehessä häirinneet seikat

Lähettäjä: Äijä 
Päivämäärä:   7.1.21 13:49:01

kammo: Nainen mun makuun!

  Re: Oudot miehessä häirinneet seikat

Lähettäjä: siili 
Päivämäärä:   28.1.21 22:38:43

Kirjoitusvirheet! Heti menee maku jos ei mies osaa kirjoittaa edes kohtalaisen hyvää kieltä.

  Re: Oudot miehessä häirinneet seikat

Lähettäjä: Jooo 
Päivämäärä:   1.2.21 21:51:50

On samoja kokemuksia, mies käy sillon tällön paskallakin ei vaan jaksa pitää sisällään. Mitä voi nainen tässä no ei mitään.

  Re: Oudot miehessä häirinneet seikat

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   12.2.21 22:07:11

Kehuskeli tuntevansa julkkiksia :D

  Re: Oudot miehessä häirinneet seikat

LähettäjäJussi 
Päivämäärä:   25.2.21 10:23:43

Atytöt tykkää chadista ja pojat tykkää tytöistä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.