Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyviä INSTAGRAM-tilejä?

Lähettäjä: ig 
Päivämäärä:   12.5.20 21:14:14

Kriteereitä:

- EI AKTIIVISTA KISAAMISTA. Pari kertaa vuodessa ok, mutta en etsi kisatilejä. Ei vaan kiinnosta.
- Kirjoittaja kirjoittaa hyvää suomea, ei siis älytöntä murretta/teinislangia, ja oikeinkirjoitus on hallussa (ei esim. typeriä yhdyssanavirheitä).
- Ei mitään merkkivarusteilla pröystäilyä tai uusien tavaroiden ostamista ja esittelyä. Ei kiinnosta, eikä sovi arvoihini. Vihaan nykyistä kertakäyttökulttuuria.
- Tiliä pitävä henkilö on vähintään 15-vuotias.
- Tarinaa päivitetään aktiivisesti.
- Tilillä kerrotaan asiat rehellisesti. Ei siis pelkkää "Kalle oli niin hyvä taas kerran" tarinointia, vaan myös niitä vaikeuksia ja epäonnistumisia, sekä niiden analysointia. Myös hevosen mahdollisista sairasteluista yms kerrotaan rehellisesti ja avoimesti.

Plussaa:

- Hevoset asuvat aktiivipihatossa (ei missään lautahökkelissä, vaan kunnon pihatossa). Mutta siis pihatossa karsinatallin sijaan.
- Hevoset asuvat kotipihassa.
- Tilillä seikkailee projekti/nuori/kuntoutettava hevonen (ja omistajalla on järki päässä sen kanssa toimiessaan. Ei siis mitään apuohjilla linkkuun ja menoksi -meininkiä).

Onkohan tämmöisiä tilejä edes olemassa? :D

Re: Hyviä INSTAGRAM-tilejä?

Lähettäjä: To 
Päivämäärä:   12.5.20 23:00:04

@teamtiitola
hepat tosin talvisin yöt ihan karsinassa, mutta muuten mun silmään täyttää vaatimuksesi ja toiveesi?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   12.5.20 23:02:17

Saako olla päivityksissä huumoria vai haluatko asiapitoisia tekstejä?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   12.5.20 23:06:26

@nellihel

Lähettäjä: Ko 
Päivämäärä:   12.5.20 23:13:46

@tyynellinen_elama_

Lähettäjä: Ilo 
Päivämäärä:   12.5.20 23:22:10

Suomalaisia vai saako olla myös ulkomaalaisia tilejä? Aktiivipihattoa tuskin kellään on omassa pihassa, "normi"pihattoja löytyy varmaan paremmin

Päivämäärä:   13.5.20 08:44:00

Tottakai saa olla huumoria :) mieluiten suomalaisia, mutta ulkomaisetkin kyllä käyvät. Se pihatto oli siis plussaa, ei pakollinen.

Lähettäjä: irma 
Päivämäärä:   13.5.20 09:18:30

@anniinagee
@puppersandponies

Lähettäjä: Ilo 
Päivämäärä:   13.5.20 09:45:18

@pinomaenariel
Pihatossa asuva suokkitamma, jonka odotetaan varsovan nyt kesällä. Omistaja treenailee omansa mammaloman ajan sitten toisella sh tammalla. Kirjoittaa päivityksiin asiaa, mutta myös huumoria. Jotenkin rempseä ja hauska tyyli kirjoittaa.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   14.5.20 16:49:22

Tuommoisia tilejä kun olisikin.. Nykyään kaikki on sitä "ostin tämmöisen ihkun blingbling huovan, koska se on niin in!!".

Lähettäjä: Rei 
Päivämäärä:   14.5.20 17:03:02

@nuortaverta

- ei kisaa ollenkaan
- kirjoittaa hyvää virheetöntä tekstiä ja asiaa
- ei merkkivarusteita
- ikää 16v
- suht aktiivinen tarina, ehkä väh. 5pv/vk

Päivämäärä:   15.5.20 19:18:18

Kiitos, lisää vielä? 😊

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.5.20 22:32:03

Minuakin kiinnostaisi! Erityisesti kotitallit, joista on myös kuvia/videoita, kun niitä on rakennettu :)

Lähettäjä: Kokeilija 
Päivämäärä:   20.5.20 14:58:06

@teamtiitola ehdottomasti

Päivämäärä:   24.5.20 00:33:44

@suulisetta

Lähettäjä: Maby 
Päivämäärä:   26.5.20 20:33:05

@polyprinssi
@hopeareunuksia
@puppersandponies
@russprinsessat

Tutustumisen arvoisia omia suosikkeja, positiivisella vahvisteella tekeviä. Sen olen aloittanut juuri ja siihen liittyvät tilit kiinnostaa eniten, niitä sais mulle ehdotella kans jos ei haittaa että tungen aloittajan kanssa samaan ketjuun!

Päivämäärä:   15.6.20 13:29:15

@nellihel
@viskismi
@vuonorinsessa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.6.20 15:15:21

Hyviä löytynyt minullekin täältä, lisää vaan!

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.7.20 16:45:03

@kaktuntalli

Lähettäjä: asta 
Päivämäärä:   11.7.20 13:42:08

@projektcasper !!!
Täyttää ainakin suurimman osan kriteereistäsi😁

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   22.7.20 15:55:17

Mun oma vähän pienempi tätä vastaava tili on @tahtiakavioissa
Olen 16v.
Meillä on hevoset omassa pihassa kivassa pihatossa. Me maastoillaan paljon ja harjoitellaan lisäksi väkillä kentällä koulua ja mikse joskus esteitäkin. Kannattaa seurailla jos haluaa katsella mitä uutta syksyn mittaan tapahtuu meidän kuvioissa.

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   29.7.20 00:53:33

@sporthobune
@kirjaviatarinoita

Lähettäjä: marsaeq 
Päivämäärä:   29.7.20 10:24:02

Mun (26v.) taivalta kimon, kuuman, herkän ja vaikean tamman kanssa voi seurata käyttäjältä marsaeq. Aika päiväkirjatyyppinen tapa kirjoittaa, nyt myös jonkun verran muuta elämää mutta pääpaino yhteiselämässä ja treeneissä, hyvässä ja huonossa, ei pinkkejä laseja. Ei olla kisattu, tarkoitus käydä joskus mutta en ole siitä innostunut. Treenataan koulupuolella Varjosen Pinkin opetuksessa, tamma on oma ja olen sen itse tehnyt nykypisteeseen (tuli mulle 6v sitten ja oli juuri laitettu 7-vuotiaana satulaan Puolassa). Tarina aktiivinen mutta siellä paljon muutakin kun heppaelämää :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.20 13:34:43

- Hevoset asuvat aktiivipihatossa (ei missään lautahökkelissä, vaan kunnon pihatossa). Mutta siis pihatossa karsinatallin sijaan.

Miksi pitää olla ulkona yöt ja päivät ? Ennemmin otan karsinaan kaikki suojaan ötököiltä niin saavat nukkua rauhassa, lisäksi petoeläimet kulkee lähellä niin ennemmin annan hevosille suojan. Polttiaiset ja paarmat laittaa hevosten pinnan niin kireälle.

Päivämäärä:   4.8.20 11:59:37

@sangrianvoimalla

Lähettäjä: milli 
Päivämäärä:   5.8.20 18:48:43

Vielä jos kaipailet, niin multa löytyy! @bitlessproject tililtä löytyy kuusivuotias suomenpienhevosruuna Friisin Pistaasi. Häntä koulutetaan täysin kuolaimetta. Herra hevonen on sisäänratsastettu, mutta 2019-2020 erittäin huonon talven jälkeen, ollaan huonon kunnon vuoksi edetty hiljalleen ratsastuksessa. Nyt mennään käyntiä ja ravia, laukkaa varmaan parin viikon kuluttua. Meillä hevoset asustavat pihapiirissä. Heillä on olemassa sekä talli, että pihatto laitumella, sekä metsätarhassa. Vaikka meidän meno onkin kuolaimetonta, me ei mennä nuttura löysällä. Pääasiassa treenaillaan ihan kunnolla, toki välillä pidetään hönttäpäiviä, maastoillaan yms sillä hevonen on vielä nuori ja hänellä on huono kunto, eikä hän jaksa keskittyä yhtäjaksoisesti kovin pitkään. Pistaasin kanssa olisi ihanaa päästä hyppäämään ja kilpailemaan, mutta ensin meillä on tavoitteena luottavainen ihanuus<3

Päivämäärä:   6.8.20 11:35:34

@turboterapiaa

Lähettäjä: Nelly 
Päivämäärä:   7.8.20 21:44:30

@pilkkusirkus
@viskismi

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   7.8.20 22:06:10

@projectevelyn

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   15.8.20 23:35:24

@muulinpaivakirja

Lähettäjä: Milla 
Päivämäärä:   17.8.20 20:12:50

@sporthobune
@teamtiitola
@dreessage.emilia
@project.casper
@suokkiseikkailut
@kaktuntalli jos pysyy järkevänä

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   8.9.20 15:26:38

Se, jonka mielestä nuortaverta kirjoittaa "kirjoittaa hyvää virheetöntä tekstiä", ei kyllä itse osaa suomea. Ylipäätään ärsyttää lukea monen suositun instagram-postaajan tekstejä, kun rakenteet on ihan mitä sattuu.

Päivämäärä:   16.10.20 13:40:06

@perseenrepijät

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.