Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Viinat kotiovelle

Lähettäjä: Janoinen 
Päivämäärä:   16.4.20 07:30:52

Kertokaahan kuinka olette hankkineet juomia Virosta-Latviasta kotiin, tai postiin tuotuna?
Tuntuu olevan aika paljon hintahaitaria viinojen hinnoissa ja kiinnostaa se, että kuinka nopea on toimitus ollut.
Vappu lähestyy ja jos on viinaton vappu, niin leivätön joulu!
Kehuja ja linkkejä kohteista kaipailen Kiitos.

  Re: Viinat kotiovelle

Lähettäjä: ylikyläkö? 
Päivämäärä:   17.4.20 16:37:36

No eipä taida olla ketään , joka on tilannut alkoholituotteita ulkomailta. Tai sitten ollaan, kuin kusi sukassa, ettei vaan eukko sattus näkemään!

  Re: Viinat kotiovelle

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   17.4.20 17:11:53

Jos ei ole varaa ryypätä Alkon juomia ihan itse haettuna niin älä ryyppää.

  Re: Viinat kotiovelle

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.4.20 21:41:55

Nettikaupoista

  Re: Viinat kotiovelle

Lähettäjä: jonde 
Päivämäärä:   21.4.20 12:35:40

häihin kahdesta paikkaa saksasta ja virosta. viinikauppa.com ja toista en muista. mut halvemmaksi tulee kuin itse hakea ja ei mene aikaa siihen sekä nopea oli toimitus. 300kg tulee noin 120€. oisko ollut noin 1vko

  Re: Viinat kotiovelle

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   2.6.20 15:31:04

Olen tilannut vain erikoisoluita Tanskasta, mutta nettikaupasta vain tilausta tekemään. Sivuilta löytyy toimitusehdot ja muut tiedot.

  Re: Viinat kotiovelle

Lähettäjä: Mikael Toinen Mies 
Päivämäärä:   27.6.20 18:05:12

Nimim. Mies kirjoitti 17.4.20 17:11:53:

"Jos ei ole varaa ryypätä Alkon juomia ihan itse haettuna niin älä ryyppää."

Suomen alkoholimonopolissa juomat ovat ainakin 100 % ylihinnoiteltuja todelliseen markkinahintaansa nähden.

Jos tuloverojasi nostettaisiin nyt yht'äkkiä mielivaltaisesti myös 100 %, maksaisitko niitäkin yhtä iloisesti ja julistaisitko, että "Jos ei ole varaa maksaa mitä valtio vain keksii pyytää, älä tee työtä"?

No, kukin tavallaan, ja on meitä moneen junaan jne...

Tyhmyys on jokaisen luonnollinen perusoikeus, ja se kuuluu Sinullekin.

Ajattelusi on ilmausta vanhan orjakansan kaipuusta takaisin tyrannian alle.

Itse olen hakenut (toki aina jonkun kaverini kanssa yhdessä liikkuen) pakettiautolla monta lastia väkeviä, ja sitä on kertynyt itsellenikin jotain 600-700 litran välille, ja kun joskus saan varastooni Suomen rajojen sisäpuolelle yhteensä 1000 litraa kokoon, lopetan varautumisen, "jään eläkkeelle" ja alan työskennellä sen eteen, että saan itseni Suomen rajojen sisäpuolelta pois.

Viimeksi keväällä juuri ennen näiden koronarajoitusten alkamista hain eräästä EU:n "post-sovieettisesta" maasta myös 960 pussia sätkätupakkaa (8 pahvilaatikkoa x 12 kartonkia jokaisessa x 10 pussia / toppaa kartongissa).

Mutta maksa Sinä vaan niitä 100 % kuritusverojasi kun niitä niin paljon rakastat: ei se tyhmä ole joka pyytää, vaan se, joka maksaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.