Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Häpeä perheestä

Lähettäjä: Tsiidu 
Päivämäärä:   28.2.20 01:58:21

Hei

Outo paikka tulla kysymään tätä. Mutta...
Olen tavannut mahtavan miehen. Hänellä on täydellinen
Ihana perhe. Omat vanhempani ovat paljon vanhempia, ja he voisivat ikänsä puolesta olla isovanhempiani. Isoveljelläni on asperger. Olen kertonut tästä kaikesta miehelleni, ja hän on ottanut asian täysin kevyesti nauraen että mitä väliä sillä on. Hän on suomenruotsalainen ja heillä on rahaa myöskin toisin kuin omalla perheelläni. Hän ei ole tavannut perhettäni vaikka minä olen hänen. Tämä pelko siitä mitä hän miettii oufosta perheestäni on ottanut minusta täysin ylivaltaisen vallan. Pelkään koko ajan sitä tilannetta kun joudun tutustuttamaan hänet vanhempiini. Tunnen itseni huonoksi koska ei tällainen saisi olla este..

  Re: Häpeä perheestä

Lähettäjä: Olle i Ekenäs 
Päivämäärä:   4.3.20 12:02:57

ei muuta kuin katse päin tuulta ja eteenpäin. Sinun kanssahan hän on, ei vanhempiesi etkä sinä ole niitä voinut valita. Ja "ongelmat" vanhemmissasi ovat vain sinun päässä?
Kaksi asiaa joita ei valitettavasti voi valita: sukulaiset ja naapurit!

  Re: Häpeä perheestä

Lähettäjä: Mimmo 
Päivämäärä:   7.3.20 10:15:58

Järkyttävä asenne ,että häpeää omia vsnhempiaan. Ymmärtäisin jos vanhemasi olisivat esim. alkoholisteja, narkkareita niin mielellään heitä ei kennellekään esittäis. Mietikö miltä äidistäsi tuntuis jis saisi tietää ,että häpeät häntä.

  Re: Häpeä perheestä

Lähettäjä: Ida H 
Päivämäärä:   10.4.20 11:57:10

Eli vanhoja ja vähävaraisia? Sou? Vaihdan koska vaan omaan äitiin, narsistinen ja muutaki ongelmaa on, täysin käytöstavaton.

  Re: Häpeä perheestä

Lähettäjä: IlI 
Päivämäärä:   16.4.20 23:38:18

Sulla on selvästi arvomaailmassasi paljon pohdittavaa. Mitkä asiat on niitä tärkeitä elämässä?
Miksi iäkkäät ja vähävaraiset vanhemmat tai asperger-veli olisi häpeän aihe? Miten sinä olet ylipäätään kykeneväinen vaikuttamaan niihin ja miksi et arvosta heitä sellaisenaan?
Vai onko tämä kaikki sittenkin heijastumaa häpeästä itseesi kohtaan?

  Re: Häpeä perheestä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.4.20 23:20:14

Miksi häpeät vanhempiesi ikää ja rahatilannetta? Enemmän sinun pitäisi hävetä tuota asennettasi..

  Re: Häpeä perheestä

Lähettäjä: Banaani 
Päivämäärä:   21.5.20 08:51:13

"Miksi häpeät vanhempiesi ikää ja rahatilannetta? Enemmän sinun pitäisi hävetä tuota asennettasi.." Komppaan!

Vaihtaisin koska vaan vanhempani "köyhiksi" ja vanhoiksi kuin alkoholisteiksi. Molemmat vetää alkoa ihan naurettavia määriä ja joka viikonloppu erotaan ja tiistaisin taas ollaan taas yhdessä, huoh.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.