Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kesätyöt tallilla!?

Lähettäjä:) 
Päivämäärä:   30.10.19 21:09:30

Elikäs siis tietääkö joku hevostalleja Suomessa, jotka ottaisivat 16-17 vuotiaita kesätyöntekijöitä yhdeksi viikoksi-kuukauden ajaksi? Eli kesätyö saisi olla vaikka kk mittainenkin, mutta ihan joku viikko tai parikin riittäisi. Rahallista palkkaa en tarvitsisi paljoa ja siitäkin olen valmis neuvottelemaan jonkun sopimuksen, jossa raha ei vaihdu ollenkaan:)
Myös kesätyöt jossain ulkomailla jollakin tallilla kiinnostaisi, mutta en tiedä kuinka moni ottaa alaikäisiä ulkomailla töihin. Mutta jos siis tiedät niin saa kyllä vinkata!

Tiedän, että olen todella ajoissa liikenteessä kesätöiden kanssa, lähinnä haluaisin vain jo hyvissä ajoin tietää mistä sitten kysyä töitä kesälle! Kiitos jo etukäteen, jos tänne joku osaa heittää mulle ideoita mistä sitten kysyä! :) (saa laittaa myös sähköpostia jos haluaa)

  Re: Kesätyöt tallilla!?

Lähettäjä: Pin rocks stable 
Päivämäärä:   17.12.19 00:36:56

Kysyppäs sieltä, ajoissa.

  Re: Kesätyöt tallilla!?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   28.12.19 23:40:13

Edelleen sais ehotella paikkoja! Jos löytyis Keski-Suomesta tai läheltä niin se plussaa :) mutta kaikkea saa ehottaa!

  Re: Kesätyöt tallilla!?

Lähettäjä: *_* 
Päivämäärä:   4.2.20 15:35:20

Meidän talli on toiminut kymmeniä vuosia, emmekä pitkään aikaan ole ottaneet vieraita kesätyöntekijöitä vaan palkkaamme omia vakiasiakkaitamme. Näin työntekijälle on paikka ja osittain työkin tuttua ja mielellään maksamme palkkaa sellaiselle joka on maksanut vuosia harrastuksestaan meille eikä esim. naapuritallille.
Suosittelen siis kysymään sieltä missä ratsastat :)

  Re: Kesätyöt tallilla!?

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   5.2.20 18:28:45

Käy kyselemässä lähialueen talleilta huoltajan kanssa?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.