Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosen rahoitus

Lähettäjä: konimus 
Päivämäärä:   16.8.19 21:01:33

moikka! mulla ois ajankohtaisena laadukkaan hevosen osto. olen opiskelija ja opiskelen hevosalalla. Kysymys siis kuuluu, miten olette saaneet rahat hevoseen? parhaat säästö- ja tienaamisvinkit sun muut ovat tervetulleita.

  Re: Hevosen rahoitus

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   16.8.19 22:11:34

Onko sinulla säästössä tarpeeksi rahaa kaikkiin tarvikkeisiin ja mahdollisiin eläinlääkärikuluihin? Opiskelijan tuloilla ei hevosta kustanneta, vaikka kävisi illat ja viikonloput töissä ja nostaisi lainaa.

  Re: Hevosen rahoitus

Lähettäjä: konimus 
Päivämäärä:   16.8.19 22:17:05

Ei ole kuin muutama tonni. eipä sillä hevostakaan edes saa. ratsastuksen opettajan opintoihin hevosen tarvisi. mitä kannattaa tehdä?

  Re: Hevosen rahoitus

Lähettäjä: neuvot 
Päivämäärä:   29.8.19 13:30:43

Ainoa vaihtoehto taitaa olla joku diili, että lainaat jonkun muun hevosta...

  Re: Hevosen rahoitus

Lähettäjä: Hörrr 
Päivämäärä:   22.9.19 02:05:46

Miksi on pakko olla juuri oma? Jos opintoihin tarvitset ”vain” niin koita hakeutua töihin johonkin missä on tarpeeksi hyvä hevonen, jolla voit tehdä oppisopimuksella näytöt!? Tuolla rahalla tarvisi joo jo melkein varsa ostaa ja kouluttaa/koulututtaa (ja sekin taas maksaa) tarpeeksi tasokkaan hevosen! Eli sanoisin sulle, että etsi se oppisopimuspaikka

  Re: Hevosen rahoitus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.10.19 08:09:19

Eikös ole maan tapa ottaa ”koeajalle” laadukas hevonen, joka palautetaankin mukamas sopimattomana. Näin saadaan opinnot suoritettua.

  Re: Hevosen rahoitus

Lähettäjä: Asd 
Päivämäärä:   20.10.19 09:40:55

Ylläpito vaihtoehtona?

  Re: Hevosen rahoitus

LähettäjäJenni 
Päivämäärä:   20.10.19 10:31:00

Sinuna keskustelisin opiskelupaikan opettajien kanssa. Opiskelet ilmeisesti ohjaajaksi/opettajaksi?Voisitko yksinkertaisesti soittaa/laittaa sähköpostia vaikka hevosten maahantuontifirmoihin, jossa otat remonttihevosen jolla kapasiteettia esim. koulutussopparilla vuokralle/osarilla? Teethän oppilaitoksessa samalla sen nuoren hevosen koulutusta opiskellessasi, jolloin hevosen arvokin kasvaa.

  Re: Hevosen rahoitus

Lähettäjä: Karita 
Päivämäärä:   27.10.19 10:18:30

" mulla ois ajankohtaisena laadukkaan hevosen osto. olen opiskelija"

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.