Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaveri ajattelee, että oon sen kuski/juoksupoika

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.1.19 09:39:46

Alkaa mennä hermo mun kaveriin kun luulee, että haen sille joka paikasta jotain kun ei ite omista autoa...Tai kyyditsen sitä joka paikkaan. Ei siinä mitään jos maksais bensaa, mut ei... Jos sanon asiasta suoraa niin se suuttuu todennäkösesti. Menee vaa hermot pikkuhiljaa kun bensaa vaa palaa vaikka muille jakaa. Muilla samanlaisia kavereita :))?

  Re: Kaveri ajattelee, että oon sen kuski/juoksupoika

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.1.19 09:45:08

No avaa se suusi ja sano että bensa maksaa. Jos suuttuu niin anna suuttua.

  Re: Kaveri ajattelee, että oon sen kuski/juoksupoika

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   7.1.19 17:35:56

Kannattais joo se suu aukaista ja sanoa.. Ja jos suuttuu ni entäs sitten?

  Re: Kaveri ajattelee, että oon sen kuski/juoksupoika

Lähettäjä: nimetön 
Päivämäärä:   12.1.19 21:13:13

Ota loparit, vanhalla äitimuorilla oli taannoin samanlainen onklema, ja hän meni, ja veti lättyyn tyonantajaa. sen jälkeen hän söi kana nugetteja eikä työnantaja enää hänelle puhunut;)

  Re: Kaveri ajattelee, että oon sen kuski/juoksupoika

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   4.3.19 10:16:42

Jos et halua sanoa suoraan ettei sinua huvita toimia yleisenä autokuskina, voit aina sanoa, että nyt ei ehdi, on tekemistä muualla etkä tiedä kauanko menee, tai että sulla ei ole asioita siellä päin eikä sun kannata lähteä vartavasten ajelemaan ja bensaa polttamaan. Bensa kun ei tosiaan ole ilmaista.

Nimim. samassa tilanteessa.

Kyytien pyytelyn ymmärtäisi jos matkaa olisi tyyliin 10 km tai enemmän, mutta oma kaverini (joka minulle on nykyisin pikemminkin tuttava) asuu puolen kilometrin päässä palveluista ja silti pyrkii kinuamaan kyytejä. Ilmeisesti se puolisen kilsaa on liian pitkä matka kävellä tai mennä fillarilla...

Nykyisin ei niin herkästi enää pyytelekään kun muutin (muista syistä) kauemmaksi keskustasta, mutta siihen asti olisi pitänyt olla jatkuvasti kyyditsemään häntä milloin kauppaan, milloin apteekkiin tai kirpputorille. Rasittavaa!

  Re: Kaveri ajattelee, että oon sen kuski/juoksupoika

Lähettäjä: Jessica 
Päivämäärä:   6.3.19 11:48:17

Tutulta kuulostaa, olen mielelläni kuljettanut sairausongelmista kärsivää kaveria SAMALLA kun kuljen esim. tallille, kaupoille, apteekkiin, Hankkijalle. Mutta olen kyllä hyvin selväksi tehnyt että erikseen en kuskaan lähde, poikkeuksena jos nyt toki jonnekin päivystykseen pitää lähteä et oikea tilanne ja maksaa kyllä noissa tilanteissa :) vähän winwin tilanne sit taas mulle kun en tykkää yksin autoilla ja olla tallilla. Ymmärrän kyllä hyvin että ärsyttävää tuommoinen, toi Najadin vinkkaus oli hyvä, jos et haluu valehdella niin tunget sit kalenteris niin täyteen ettet oikeesti kerkiä häntä kuskailla eikä tarvii valehdella syystä ;) Tai sitten just pistät viestiä että voit mielellään kuljettaa mutta tänään ei oo bensarahaa.

  Re: Kaveri ajattelee, että oon sen kuski/juoksupoika

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.3.19 21:58:16

Ei tuo ole kaveri. Sano, että ei käy, ja älä välitä, jos suuttuu.

  Re: Kaveri ajattelee, että oon sen kuski/juoksupoika

Lähettäjä: Seldon 
Päivämäärä:   30.3.19 14:15:36

Tottakai kyytsäät... Se on sun velvollisuus.

  Re: Kaveri ajattelee, että oon sen kuski/juoksupoika

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   18.4.19 09:58:40

Miksi suostut tuommoiseen???

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.