Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Apua ihastuksen kanssa!?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.12.18 23:32:34

Okei. Eli juttu on siis tämä. Mun rinnakkais luokalla on poika johon mä oon aikalailla täysin ihastunut. Mä en tiedä onko tällä pojalla tunteita mua kohtaan, koska sen käytös vähän hämää mua.
Eli siis se on mun kaa samoilla tunneilla yhteensä kuus tuntia viikossa ja se on siellä mulle ihan super mukava ja se kohtelee mua eri tavalla ku muita tyttöjä. Se esim. On mulle paljon mukavampi ku muille. Ja sit se juttelee enemmän. Ja kun se näki mun puhelimest et mä juttelin toisen pojan kaa nii se meni sillai vähän oudoks ja alko kyselee et kuka se oli. Ja sit se sillai leikkimielisesti kiusottelee mua tyylii heittää jossain kässän tunnilla jollai lankarullalla tai pörröttää mun hiuksia tai jotai sellasta.
Mut sit meiän koulus on kaks sitä vanhempaa muijaa ketkä selvästi on tosi kiinnostuneita siitä ja ne kummatkin on paremman näkösii ku mä. Ja se jätkä halailee niitä ku ne näkee ja sit se puhuu toisesta niistä ain välillä aika paljo. Mut se ei puhu mulle vaa se kertoo sen kavereil nii et tyyliin kaikki samassa tilassa olevat kuulee. Mut sit taas mä aattelen et jos se haluis olla jommankumman niistä kaa yhes nii se varmaa ois jo.
Se tuli meiän kouluun yläasteelle toiselta ala-asteelta ku mä. Mun pari tosi hyvää ystävää on sen kanssa samalta ala-asteelta ja niiden mielestä se vois tykätä musta sen käytöksen perusteella. Ne on sanonu et se on niin mukava vaa tytöille kenestä se tykkää.
Nii mä oon nyt jo vähän epätoivonen nii mä en nyt tiiä mitä mä teen. Ku mä mietin et mä voisin laittaa sille ehk viestii et tykkään siitä mut en oo ihan varma.

  Re: Apua ihastuksen kanssa!?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.12.18 23:34:26

Nii oisko jollain jotain vinkkejä tähän tilanteeseen?

  Re: Apua ihastuksen kanssa!?

Lähettäjä: Figge 
Päivämäärä:   11.1.19 00:51:16

Onneksi täällä ei oo niitä ylikäytettyjä "iske paistinpannulla"

Mitä jos kysyisit ihan kaveri mielessä että menisitte johonkin vaikka kaupungille, kylään pelaamaan tai jotain? Vietä sen kanssa aikaa koulun ulkopuolella ja tuo todellinen itsesi esiin. Jos ei muuta niin poika pitää sua hauskana seurana ja on kiintyvämpi kun tapaatte koulun ulkopuolella ettekä oo enään mitään pelkkiä koulukavereita vaan kavereita. Voisit ehkä vähän flirttailla? Ei liian näkyvästi ettet pelästytä :D

  Re: Apua ihastuksen kanssa!?

Lähettäjä: tarinasetä 
Päivämäärä:   12.1.19 21:35:47

jätä se

  Re: Apua ihastuksen kanssa!?

Lähettäjä: tarinatäti 
Päivämäärä:   12.1.19 21:37:31

Tee näin:
leivo kakku
pursota kermaa siihen'
anna se hänelle koulussa
jos saat rukkaset, iske se päin hänen naamaa
jos hän sanoo että kiitos niin go get it giiirl;)

SUUNNITTELE HÄÄT

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.