Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen käytös!Help!

Lähettäjä: eija 
Päivämäärä:   10.4.18 11:40:28

Heippa,kysyisin teiltä mielipidettä tälläisestä; Mieheni on aina ollut pikkusiskoni kanssa hyvissä väleissä,ja mies on sanonutkin että minun siskolleni on aina ollut helppo puhua. Olen itse aika tempperamenttinen nainen ja mieheni ei jostain syystä uskalLA avautua minulle,kun pelkää reaktiooni. Sillä välillä ollut alamäkiä ja mies kun ei puhu kun menee lukkoon.

Nyt sitten luin piruttain yksi päivä miehen puhelinta,ja löysin sieltä viestin kun mies oli laittanut pikkusiskolleni mesessä että onko ringit? kun tiesi että pikkusiskoni on paljuilemassa (varattu on siis siskoni). Mutta jotenkij loukkaakkuin että miksi hän kyselee tälläistä?siskoni otti herjalla tuon kun tuntee miehen,mutta minusta tuntui loukkaavalta. Miten itse reagoisitte?

  Re: Miehen käytös!Help!

Lähettäjä: eija 
Päivämäärä:   10.4.18 12:06:40

up

  Re: Miehen käytös!Help!

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   11.4.18 00:32:35

Ehdottomasti puhutteluun kyllä, ei ole sopivan vitsin aihekaan. Muutenkaan ei hyvin mene jos sun siskon kanssa pitää miehen puhua eikä osaa sulle avautua.

  Re: Miehen käytös!Help!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.18 11:25:34

Tarvis tietää mitä on ringit?

  Re: Miehen käytös!Help!

Lähettäjä: kankiohjissa 
Päivämäärä:   26.4.18 03:52:33

ringit ? stringit? jos tuota sita tarkoittaa, niin sanoisin, etta kyselisin vahan molemmilta missa mennaan. Just saying.

  Re: Miehen käytös!Help!

Lähettäjä: Harju 
Päivämäärä:   11.5.18 18:19:07

Nii, mitä on ringit?
Mut joka tapauksessa ei miehes pitäs tekstailla siskollesi.

  Re: Miehen käytös!Help!

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   18.5.18 13:28:35

"Mut joka tapauksessa ei miehes pitäs tekstailla siskollesi."

Ja nyt on pakko kysyä, että miksi ei? Kai ihmisillä on oikeus puhua tai muulla tavoin viestiä keskenään? Sävy ja sisältö on sitten eri asia.

  Re: Miehen käytös!Help!

Lähettäjä: Buu 
Päivämäärä:   7.6.18 17:11:49

On sairasta vakoilla toisen puhelinta.

  Re: Miehen käytös!Help!

Lähettäjä: Huonon huumorin mi 
Päivämäärä:   14.6.18 23:43:56

"Miesten maailmassa" noita kommentteja saattaa hyvän kaverin kanssa nyt vaan tulla heiteltyä, ilman mitään muuta tarkoitusperää. Varsinkin jos on sattunut olemaan jonkun hevosnaisen kanssa pitkään samalla tallilla ja treenattu yhdessä yms. Oikeasti jopa mies voi heittää noita vaan läpällä.

Eniten merkkaa minkälaisia ne muut viestit on.

Ei me aina niin sikoja olla.

  Re: Miehen käytös!Help!

Lähettäjä: Leen 
Päivämäärä:   15.6.18 14:24:29

Jos olet oikeasti niin vainoharhainen ja kontrolloiva mitä viestissäsi annat ymmärtää, niin ei mikään ihme, että miehesi haluaa mieluummin puhua siskosi kanssa. Mutta ei hätää, suurin osa naisista on sellaisia epävarmoja akkoja. Jotkut miehet ovat vaan laiskoja ja eivät jaksa etsiä normaalia naista, joten 50-50 mahdollisuus, että jäätte yhteen. Mutta vieraissa se alkaa käymään, jos et muuta tapojasi.

T: jo 10 vuotta miesvaltaisella alalla töissä, joten tiedän, mitä ja miten miehet ajattelevat.

  Re: Miehen käytös!Help!

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   24.7.18 13:16:59

Joo ei ole ok. Mun mielestä ihansama kysyiskö se tuollasta random hiihtäjältä, omalta siskoltaan, äidiltään tai kaveriltaan niin väärin ja jotenki ällöttävää se on varatulta mieheltä -ja ihan erityisesti jos oman kumppaninsa siskolta tuollasta kyselee... Kaikenlisäks mun mielestä seki tässä on kovin outoa että sun siskos kanssa juttelee ja hälle avautuu asioistaan, kyllä nuo asiat jostain kertoo... Ei kovin harmittomalta eikä varsinkaan normaalilta kuulosta parisuhteessa olevalle. En kyllä todellakaan kattelis jos oma mies mun siskolle tai muillekkaan muikkeleille avautuis asioista joista minulle ei, ja muutenki paljon mun siskon kanssa juttelis, saati kyselis onko stringit jalassa... en kyllä ees jotenki tajua sitä että miks sun miehes siskosi kanssa kahestaan ylipäätään juttelee sen kummemmin puhelimellakin ja infoaa toisiaan siitä kuin on uimassa ja millon missäki, avautuu toisilleen jne. Mitä @!#$ä :D

  Re: Miehen käytös!Help!

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   24.7.18 13:22:08

Aa hups eihän sun sisko ollut sanonu miehelles ilmeisesti viestillä olevansa uimassa, mutta kuitenkin. Tuohon LEEN viestiin vielä, sama se miten Ap käyttäytyisi, niin mies se @!#$ on jos pettämään menee. Jos oma kumppani ei miellytä niin silloin EROTAAN eikä ruveta vieraissa käymään sillä uhalla että toisen on sitte muututtava. Eikä ap'n alotuksesta käy ilmi kuitenkaan se että olisi joku hullu kontrolloija edes. Ei mikään oikeuta toista pettämään, jos suhde tai kumppani on paskaa niin asioista keskustellaan tai sitte erotaan. Plus miesvaltasella alalla työskennelleenä tiiät tasan miesten ajatuksenkulun jne? Oivoi töissä sää näät niistä vaan pienen pintaraapasun ja heidän työminän :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.