Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Roolipeli seuraa Skypeen? K-18

Lähettäjä: Sman 
Päivämäärä:   3.1.18 00:17:36

Hellou!

Olisiko kukaan kiinnostunut roolipelaamaan? Omilta rp kavereiltani loppui innostus tai aika aiheeseen, joten uutta seuraa aiheesta kiinnostuneilta olisi mukava saada.
Olen itse roolipelaillut noin 6v. laidasta laitaan. Aiheina ovat olleet eläimet, fantasia, nykyaika ja joitain sekoituksia. Tekstiä tulee kirjoiteltua muutamasta lauseesta hieman pidempään ja aiheisiin on yleensä kuulunut myös K-18 materiaalia. Olen rp niin suomeksi kuin englanniksikkin, eikä kirjoitusvirheiltäkään aina välty, minullakun se ei mitään maailman parasta ole.
Hahmoni olen luonut itse ja kaikki niistä ovat miespuolisia, joten myös homosuhteet käyvät.
Jos kiinnostusta on niin toivon että olisit täysi-ikäinen tai siinä lähimailla ettei tämä K-18 materiaali sinua haittaa jne. Kirjoittamiseen toivoisin enemmän kuin sen yhden lauseen, mutta ei mitään kirjoja tarvitse alkaa kirjoittamaan. Kirjoitusvirheetkään eivät haittaa. Toivoisin myös että jos et hetkeen pysty rp niin ilmottaisit siitä, ettei innostus aiheeseen nuupahda kokonaan.

Jos kiinnostusta aiheeseen on minuun voi ottaa yhteyttä täällä tai Skypessä.
Käyttäjänimeni on: Sazuman

  Re: Roolipeli seuraa Skypeen? K-18

Lähettäjä: ._ 
Päivämäärä:   3.1.18 10:49:54

Ei mää

  Re: Roolipeli seuraa Skypeen? K-18

Lähettäjä: Atsuki ZukiSuki 
Päivämäärä:   6.1.18 19:44:35

Mää Mää

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.