Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Paula 
Päivämäärä:   2.1.18 14:15:35

Olemme olleet 6vuotts yhdessä ja meillä yksi lapsikin, pidemmän aikaa suhde mennyt vähän huonosti. Nalkutan kuulema liikaa ja olen aina kiukkuinen miehen sanoin. Seksiökin ollut harvemmin ja mies aikaisemminkin ilmaissut että hän ei seksittömässä suhteessa ole kauaa.... Eilen jäi sitten mies kiinni instassa kun kirjoitellut noin kuukauden jollekin neidolle seksisävytteisiä viestejä, mutta ollut vaan kirjoittelua....... Ja mies sanoo syyksi että kotona on aina niin välinpitämätön tunnelma..... Onko tämä oikein silti?

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Paula 
Päivämäärä:   2.1.18 14:16:56

Ja pääseekö tästä yli. Mies sanoo että ei osaa puhua tunteista, niin saanut mielihyvää tältä toiselta naiselta

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Paula 
Päivämäärä:   2.1.18 14:25:04

Up

  Re: Onko tämä pettämistä?

LähettäjäSopu90 
Päivämäärä:   2.1.18 17:40:55

Varsinaista pettämistä ei mielestäni ole tapahtunut jos kerran ovat vain kirjoitelleet. Kuittenkin, ei kuulosta kovin hyvältä, jos mies kerran ei osaa puhua tunteistaan sinulle, pitkäaikaiselle kumppanilleen, mutta jollekin ventovieraalle netissä puhuu senkin edestä.....?
Sinuna laittaisin miehen nyt valitsemaan: joko sinä tai sitten eroatte ja hän voi jatkaa sitä kirjotteluaan sen nettisutturan kanssa.

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Paula 
Päivämäärä:   2.1.18 18:56:43

Juu kertoo että ei tiedä mutta ei osaa puhua tunteistaan..... Mutta päätettiin sopia asia.

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Rouskis 
Päivämäärä:   3.1.18 08:58:59

Omasta kokemuksestani voin sanoa, että ei mee kauan niin mies laittelee kohta taas jollekin sutturalle viestiä. Toivon, että teille ei niin kävis.

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: paula 
Päivämäärä:   4.1.18 23:39:20

mutta meillä on ollut ns.seksitön ja huonosti voiva suhde ennen tuota,ja en ole ottanut kuuleviin korviin jos mies on tahtonut puhua. Mies sanoi että tälläistä ei olisi tapahtunut jos kotiasiat olisi olleet kunnossa,olen ollut siis itse todella välinpitämätön... Nyt laitettiin suhde remonttiin... Mietin vaan että jos seksi toimii ja muukin,niin tarvitseeko hän nettituttuja sitten?

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Taviokuurna 
Päivämäärä:   5.1.18 16:46:43

"Henkinen" pettäminen melkeinpä pahempaa kuin fyysinen...

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Paula 
Päivämäärä:   5.1.18 22:51:45

No en itse koen näin.

  Re: Onko tämä pettämistä?

LähettäjäSopu90 
Päivämäärä:   6.1.18 20:20:45

"Mies sanoi että tälläistä ei olisi tapahtunut jos kotiasiat olisi olleet kunnossa", eli toisinsanoen hän syyllistää sinua tilanteesta, vaikka itse on kirjoitellut vieraalle naiselle. Nyt jätät tuollaisen narsistin ja vähän äkkiä, ennenkuin alat itsekin uskoa, että olisit muka tehnyt jotain väärin!

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Juupass 
Päivämäärä:   16.1.18 12:46:04

Eli aloittaja ei syyllinen? Ei tuusulaa ja pelkkää kiukuttelua...

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Jorma Uotinen 
Päivämäärä:   16.1.18 13:50:17

Vittuimainen akka joka vaan nalkuttaa eikä anna. Mihin mies sellaista tarvitsee?

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   16.1.18 22:22:48

Ei ole pettämistä, mutta vakavan keskustelun paikka.. sanoistahan se yleensä tekoihin siirtyy toiminta..

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Kokemusta on 
Päivämäärä:   20.1.18 20:17:52

Hyvin äkkiä tilanne menee siihen että mies vain syyllistää sinua ja salaa kirjoittelee toiselle (joka todella nopeasti menee jo näkemisiin).. Kynnys on jo kerran mennyt joten oikea pettäminen on nyt miehelle helpompaa. Sinuna tosissani miettisin, mutta en välttämättä jättäisi. Vakavan keskustelun paikka ja jos toisen kerran näin käy, silloin se on selvä juttu.

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Poni 
Päivämäärä:   28.1.18 01:59:15

Jäi kiinni instassa, siis miten?
Eli stalkkasit luvatta miehesi puhelinta vai?

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: 35 
Päivämäärä:   3.2.18 23:01:25

Vaihtoon :)
Omalla vahvalla kokemuksella.
Jos koti asiat ei ole miehen mielestä hyvin niin miksi mies ei tee asialle mitään vaan vain syyttää  jatkaa kirjoittelua muille..kun saa selittelyillään "anteeksi". näin se vaan on.

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Jesse 
Päivämäärä:   6.2.18 19:14:20

On hyvä että heräät ja alat huomioimaan miestäsi.

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Jes 
Päivämäärä:   7.2.18 03:16:09

Juttele miehen kanssa tällainen asia, ei ole ok.

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: Greta 
Päivämäärä:   10.2.18 21:49:14

Juttele sen kanssa

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.2.18 17:53:51

Eipä ne juttelut auta. Itsellä vähän sama tilanne, seksitön liitto jo kauan. Usein ollaan puhuttu ja ehkä hetken on ollut paremmin, mutta aina samaan vanhaan palataan. Eilen otin asian esiin sivulauseessa ja puoliso haluaa taas puhua ja yrittää.
Totesin, että juttelut on juteltu jo moneen kertaan. Itse olen ollut ovi raollaan jo kauan, viestitellytkin muiden kanssa. Oma mukavuuden halu ja lapsien vuoksi, ne ovat syyt miksi en ole jo lähtenyt liitosta. Sinällään puoliso on kiva, turvallinen eikä tee koskaan mitään tyhmää, mutta kun se kipinä vaan on ollut kateissa jo vuosia eikä meillä ole mitään yhteistä enää :(

  Re: Onko tämä pettämistä?

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   1.3.18 12:11:30

Puhtaasti kuulostaa siltä että itse olet miehen ajanut tuohon,kerta myönsit että mies on ollut halukas puhumaan mutta sinua ei ole kiinnostanut. Sinä olet enemmän rempan tarveessa kuin suhde ympäripyöreästi sanottuna. Vai olisiko vain parempi molemmille ottaa ero..? Hauskaa muuten huomata kuinka muija voittoisella foorumilla ollaan heti syyttelemässä miestä ja aina narsistiksi asti vaikka aloittaja listaa kaikki järkiperäiset syyt miksi mies päätyi tekemään mitä teki.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.