Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsastuksen aloittaminen (Oulu)

Lähettäjä: Miau 
Päivämäärä:   30.12.17 04:35:58

Hei! Tää foorumi näyttäis nykyään olevan aika kuollu paikka, mutta yritän nyt hankkia apua tätä kautta. Oon tässä jo jonkin aikaa siis miettiny aloittavani ratsastuksen uudestaan, mutta sopivaa paikkaa ei meinaa löytyä. Oulussa siis asun. Yksi ongelma on se, että oon ”jo” 16-vuotias. Vaikka oon harrastanut ratsastusta epäsäännöllisesti noin 5-6 vuotta sitten jonkin aikaa, tuntuu siltä, että pitäis alottaa uudestaan alkeista ja suuret ryhmätunnit suoraan sanottuna pelottaa, kun en oikein osaa enää mitään. :D Toinen juttu on se, ettei mulla oo ennestään ketään kaveria, joka ratsastais tai haluais aloittaa mun kanssa alkeista. Lisäks vielä nuo tunnit näyttää nykyään olevan aika hintavia niin oon yrittänyt ettiä jotain pienempää paikkaa/semmosta, jossa tunnit ei ois niin kalliita ja ryhmät pieniä niin ois itelleki pienempi kynnys taas hypätä hevosen selkään. (En tiiä onko tuo em. mahdollista :D) Myös sitä oon miettiny, että vaikka siitä hevosten kanssa touhuamisesta jo onki niin pitkä aika, niin tykkäisin myös tosi paljon esim vaan hoitaa hevosia ja autella tallihommissa, kunhan vaa pääsen taas muistelee mieleen, miten kaikki hommat hoidetaan.

En oikee tiiä, mikä tän viestin pointti oli, mutta jos tiiätte Oulun seudulta jotain hyviä talleja tai kaipaatte hoitoapua tai jotain nii tulkaa kertomaan! Neuvojaki tähän tilanteeseen saa antaa, jos vaan tulee jotain mieleen!

  Re: Ratsastuksen aloittaminen (Oulu)

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   4.1.18 23:36:53

Tuu hietasaaren ponipihan ratsastuskouluun :)

  Re: Ratsastuksen aloittaminen (Oulu)

Lähettäjä: Joku vaan 
Päivämäärä:   6.1.18 22:43:20

Mä oon tykännyt Aaltokankaasta. Siellä on aikuisten alottelijoiden ryhmässä tosi hyvä henki

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.