Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kissalla kasvain?!

Lähettäjä: surulline 
Päivämäärä:   26.12.17 20:58:04

Laitetaas tänne kans. Huomenna menossa eläinlääkäriin, mutta olen melkein 100% varma että kyseessä jonkinmoinen kasvain.

Minulla on leikattu kolli kissa ja ikää herralla varmaan 8-10v (tarkkaa ikää ei tiedetä, ku on löytykissa)

Kissa yleensä lihoo kesäksi ja talven tullen laihtuu, käytetty silloin eläinlääkärillä ja mitään erikoista ei löytynyt (tästä 3- 4 vuotta) Kissalla virtsakiviä ja niitä hoidettu mm. Erikoisruokavaliolla.

Tänään huomasin kun nostin kissaa ja kissa maukas ikävästi, että sillä pieni ja kova patti mahan alla. Aristaa sitä, eli ei saa koskea oikeastaan lainkaan siihen pattiin tai maukasee ikävästi. Vaikka sitä ei ees puristele vaan vähän vaan sormella tunnustelee, niin kipeä varmasti on. Siitä siis päättelen on kasvain!

Kissa syö hyvin kuivanapuja ja tuoreruokakin maittaa hienosti ja tietty kissanherkut menee. Kehrää kun sitä silittää ja liikkuu hyvin. Ei siis muuten näytä kipeeltä. Juo myös vettä! Ainut on että on laihtunut, mutta ei oo kuitenkaan luut ja nahka tyyliä.

Varma jo nyt kissalla kasvain ja varmaan se sitten joudutaan lopettamaanki.

Halusin vain avautua teille ja jos jollain samanlaisii kokemukski, niin kertokaa.

  Re: Kissalla kasvain?!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.12.17 17:27:04

miten kisuli voi?

  Re: Kissalla kasvain?!

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   15.1.18 12:46:33

Minun kisulla oli aivokasvain ja jouduttiin lopettamaan kun sai epilepsia kohtauksia ja läähätti. :( Myös kaatuili ympäriinsä

  Re: Kissalla kasvain?!

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   15.1.18 12:47:19

Voimia :) Toivon, että saadaan poistettua, jotta vältytään lopettamiselta

  Re: Kissalla kasvain?!

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   19.1.18 13:27:09

Kasvaimet ei yleensä ole kipeitä.

  Re: Kissalla kasvain?!

LähettäjäXxxx 
Päivämäärä:   19.1.18 15:47:43

Kuula kalloon. Ainoa tapa varmistaa, ettei eläin kärsi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.