Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  rapatessa roiskuu....

Lähettäjä: blondexx 
Päivämäärä:   14.11.17 11:15:32

MIten ois tällanen: Kerra yhellä tilalla (sain sii paikan työkkärin välityksellä) olin jotain puol vuotta siinä siivoillen ja lakasten ruokkien vettä kantaen....vitumoista hommaa , mietin mitä hittoa sitä vois keksii ku alko niin pirusti tympii se raskas duuni...noh ;) hehe ku mul oli aina jotku kivat farkut ja yhet sellaset tosi cow-girl tyyliset leveel lahkeella ni mitä jos.... :) ;)

Päätin iha vaa huviksee mennä partee ja lorauttaa....no eihä siin muuta mut ku kaaduin pyllylleni ja ja ja-...........tarkotus aluks ei ollu kastua mut se oli myöhästä kun kaaduin ja karsinaa eio ollu viel siivottu ja mu lempi farkut men ihan kusee...ku heppa oli just otettu sieltä ja se oli kussu iha vitusti sinne....noh eiku kokoillan vaa salailin et olin joteki kastellu itteni ja tein ihan muuten työt kunnolla......
Se joteki kiihotti mua ihan hitosti ja nyt oon tahalani aina vähän "kaatuillu" OHO kävi vahinko :) ......jatkuu jos joku innostu!!!!!

  Re: rapatessa roiskuu....

Lähettäjä: Tietenkin 
Päivämäärä:   16.11.17 17:09:29

Kiinnostaapa hyvinnii, kerro millaista kiihotus oli ja tuliko mielitekoja? Mukava kuulla että pojatkin on heposia hoitamassa :)

  Re: rapatessa roiskuu....

Lähettäjä: boys??? 
Päivämäärä:   17.11.17 11:35:07

Mitkä pojat? Pahat?Hyvät Rumat?

  Re: rapatessa roiskuu....

Lähettäjä: boys??? 
Päivämäärä:   17.11.17 13:18:12

Tämä tulee lähettäjälle "tietenkin"

Ihan alkuun mistä tiedät että olen poika? Sori tuottaa sulle pettymys en ole (alle 18 v. tyttö) noin lahjakas olet varmaan vaan jouluna...

Toiseksi mikäli juttuni kiinostavat mua et sä kiinosta (kiinostaa vaa tytöt) ja voit painua kuiskuttelemaan jonnekkin pippeli-osastolle...

tollaset setäihmiset voivat saada virkavallalta kivaa palautetta jutuistaan....että se jo alkuu tiedoks.

Mut kaikki muut jos kiinostaa jutella nii se ok!

t.Blondexx

  Re: rapatessa roiskuu....

Lähettäjä: Missä 
Päivämäärä:   17.11.17 18:51:19

Mistä voi päätellä ekasta viestistä että olet tyttö?

  Re: rapatessa roiskuu....

Lähettäjä: siitä 
Päivämäärä:   17.11.17 20:39:48

No onko sisälukutaito hukassa ja mitä sitten vaikka poika alle 18v. niin mikäli haluaa enemmän lisätietoja moisesta toiminnasta voi joutua kuulusteluihin esim: sex.häirinnästä....

Eikös tytöt yleesä pissaa istuaalteen?hä?vai?mitä?

sori mulla tulee mersu pihaan huomenna en jouda jonku idiootin kanssa keskustella....joka varmaan ihan dille ja vajukki ähähähähähähä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.