Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lopettaako suhde

Lähettäjä: Väsynyt 
Päivämäärä:   13.11.17 11:01:27

Olen miehen kanssa seurustellut reilu pari vuotta. Alkuun kaikki oli mukavaa, luontevaa. Yhdessä oli hauskaa, asioista keskusteltiin. Oltiin avoimia..

Nyt mies on muuttunut ihan erilaiseksi. Jos istun hänen vieressään ja hän saa viestin, hän katsoo viestin niin etten varmasti näe mitään. Ennen hän luki viestit niin, että varmasti näkisin, jos olisin katsonut. Aina, kun puhutaan mitä suomessa tapahtuu tai millainen keli on, hän ottaa puheeksi exänsä asuinpaikan, millainen keli siellä on. Yhtenä iltana seksin harrastamisen jälkeen hän jätti puhelimensa vahingossa tyynylle ja kun siirsin sen ystävällisesti pöydälle, oli näyttö täynnä exän viestejä, joita en kuitenkaan lukenut. Minua alkoi ällöttämään ajatus siitä, että ennen seksiä ja sen jälkeen, viestitteleekö hän exälleen ja nyt seksin harrastaminen on minulle melko vastenmielistä. Ennen myös halailimme paljon ja jaoimme poskisuukkoja, mutta selkeästi mies ei enää halua, vaikka yritän näitä toteuttaa.

Hän lisäksi kehuu kaikkia somessa kauniiksi, upeiksi ja ihanaksi, mutta kertaakaan ei ole minulle sanonut, että "kiva asu" tai mitään muutakaan. Eikä hän edes huomannut, että kävin kampaanjalla muuttamassa ulkonäköä paljonkin. Jos käymme jossain ja vieressä menee, omastakin mielestä todella nätti nainen, hän melkein pysähtyy naista tuijottamaan ja kuola melkein valuu poskella. Epäilen päivä päivältä enemmän omaa ulkonäköä, etten ilmeisesti ole riittävä, vaikka ulkonäöstä huolta pidänkin.

Lisäksi jos sanon varovasti mielipiteeni jostain asiasta koskien häntä, hän heti muuttaa aiheen minuun ja alkaa valittamaan millainen en ole tai olen. En voi siis sanoa hänestä mtn negatiivista.

Ollaanko menossa ojasta allikkoon, kannattaako suhdetta yrittää parantaa? Yritän kovasti mieheen luottaa ja ymmärtää häntä, mutta pikkuhiljaa nämäkin rapistuu, enkä voi antaa sataa prosenttia. En halua olla mikään korvike hänelle, taakka tai mikään sellainen, jonka kanssa vain olla, kun ei ole muutakaan.

Edit. Edellinen suhteeni kesti 8vuotta, joka päättyi siihen, kun mieheni petti parhaan ystäväni kanssa. Humalassa tehty virhe, mutta katkaisin suhteen heti siihen.

  Re: Lopettaako suhde

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   25.11.17 06:05:38

Kysy suoraan? Ja mimmosen kuvan itse sain niin jos mies tuolla tavalla käyttäytyy eihän ole enää kiinnostunut. Exä käyttäytyi just samalla tavalla ja petti exänsä kanssa useampaan otteeseen.

  Re: Lopettaako suhde

Lähettäjä: Iiuyg 
Päivämäärä:   25.11.17 12:45:24

Vauva.fi :stä saat asiantuntevaa opastusta varmasti omiin tarpeisiin (ja ylikin) Sen voin sanoa, että tuon kaltainen exä-viestittely ei oo normaalia. Tuohon ei ole muuta keinoa kuin lähteä tai aloittaa sama peli jonkun toisen äijän kanssa. Yleensä ymmärrys palaa kun osuu omaan nilkkaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.