Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ihastuminen..

Lähettäjä: nössöpieniihminen 
Päivämäärä:   3.10.17 16:25:52

Niiih, tätä aihetta täällä on vuosikausia jankattu ja nyt itsekkin siihen sorruin.. Mutta tää alkaa käymään nyt sietämättömäksi. Kaikki siis alusta alkaen:

Menin lukioon, siellä toisena vuonna yks mun tuttava alkoi seurustella yhden pojan kans (mua vuotta nuorempi). Tää mun tuttava on tosi pidetty, sillä on paljon kavereita ympäri Suomea ja suunnilleen sama kaveripiiri kuin tällä pojalla. Ne oli yhdessä sen lukuvuoden, alku keväästä eros.
En koskaan oikeen puhunut tälle pojalle, mitä nyt joskus koulussa moikkasin, mutta vähän sen eron jälkeen aloin kiinnostumaan siitä. Aluksi aattelin, että se on vaa sellanen tyhjänpäivänen ihastus, että se menee pian ohi. Sitten joitain kertoja yllätin hänet/hän yllätti minut katsomasta toisiamme, kummallakaan ei kuitenkaan ollut kiire kääntää katsetta toisesta pois, vaan kummallekkin tuli selväksi, että toisiamme tuijoteltiin (lol kuulostaa just perus yläastemeiningiltä, että on koko maailma, kun joku poika kattoo sua..:D, mutta ei, sitä en tarkota). Pari kertaa kävi myös niin, että kun olimme välitunnilla lähekkäin, hänen kaverit pukki ja "kiusoitteli" häntä ja katsoi mua, en tiedä onko se vaan mun mielikuvitusta vai liittyikö muhun oikeesti.
Keväästä asti oon siis elätellyt toiveita, että hän ottaisi muhun yhteyttä. Kesä meni, vaihdoin koulua, mutta silti mun päivät kuluu vielä siinä toivossa, että hän ottais muhun yhteyttä. En tiedä, oonko kuvitellut kaiken, että hän voisi olla musta kiinnostunut, varmaan oon. Mutta aina, kun yritän toitottaa itelleni, että häntä ei kiinnosta, niin koitan selittää sitä sillä, että ehkä hänkin on ujo. En ollut mitenkään suosittu vanhassa lukiossani, olin hiljainen ja ujo, vaikka kavereita mulla oli monia.

Niin nyt päästään siihen kysymykseen, että pitäiskö mun nyt laittaa sille jotain viestiä. Voisin lisätä sen snäpissä ja kysellä jotain kuulumisia, mutta oisko se vähän outoa? Mua myös mietityttää se, että jos häntä ei kiinnosta ollenkaan ja on sillee wtf tai jos sillä onkin jo joku toinen..
En vaan kestä enään, mulla on ollu jo pari viikkoa nukahtamisongelmia, kun olen vain miettinyt mitä tehdä.

  Re: ihastuminen..

Lähettäjä: 2012 syntyny 
Päivämäärä:   3.10.17 18:15:20

Ala puhuu vaik snäpissä sen kans aluks vähän ja kattoo mitä se siihe sanoo

  Re: ihastuminen..

Lähettäjä: Tntdy 
Päivämäärä:   3.10.17 21:13:21

Yhteyttä vain

  Re: ihastuminen..

Lähettäjä: Ota 
Päivämäärä:   30.10.17 14:06:42

Yhteyttä vaan otat..

  Re: ihastuminen..

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.11.17 06:57:17

No paremmin sulla menee kun mulla.
Oon 23 ja olen ollut ihastunut jo työpaikassani yhteen ihmiseen 5 vuotta.... en oo kehenkään muuhun ihastunut tässä välissä...:-)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.