Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  perinteistä tallikiusaamista

Lähettäjä: pöllö 
Päivämäärä:   15.9.17 15:19:36

Hei! Mua kiusataan sillä tallilla millä käyn(en kerro nimeä). Se on menny jo sen verran pitkälle, että esim. mun saappaiden pohjiin on kirjoteltu,niitä on piilotettu heiniiin ja tavaroita pöllitty. Aikuisille oon kertonu tästä, muttta eipä ne sille mitään tee. Asun aika puskassa, ja täällä ei ole juurikaan muita talleja, joihin voisin "muuttaa". Yritän keskittyä siihen hevosten hoitamiseen ja niillä ratsastamiseen, mutta se on vaikeeta, mulla on pari hoitovuoroa viikossa, niin joudun olemaan siellä suht. paljon. Rakastan niitä hevosia siellä, enkä haluis lopettaa, mut siellä on tosi vaikeeta olla. Neuvoja?

  Re: perinteistä tallikiusaamista

Lähettäjä: apina 
Päivämäärä:   16.9.17 14:13:47

Ootko kertonu sun vanhemmille? Mun vanhemmat soitti mua kiusanneiden vanhemmille ja kiusaaminen loppui siihen. Tästäkin on aikaa jo 6 vuotta..

  Re: perinteistä tallikiusaamista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.9.17 21:40:35

Tavarat lukolliseen kaappiin/laatikkoon tai kannat niitä mukana. Selkä suoraksi, hymyilet kiusaajille nätisti ja olet kuin et koko kiusaamista huomaisikaan, vaikka se pahalta tuntuukin. Toivottavasti kiusaajat sitten tympääntyisivät kiusaamiseen kun eivät saa sinusta toivomiaan reaktioita. Sitäkin voi kokeilla että ihan vilpittömästi kysyt kiusaajilta että "eikö teillä tosissaan ole muuta tekemistä kuin huolehtia minun elämästäni?" tmv, ja toivoa josko he pistäisivät pikku pääkoppansa töihin ja miettisivät hetken tekemisiään ja sitä miten turhaa se on.

Missäpäin maailmaa asut? Ja minkä ikäinen olet? Asun itse Itä-Suomessa, voisin tulla vaikka joku kerta tallille mukaan jos olet täältäpäin. Tsemppiä!

  Re: perinteistä tallikiusaamista

LähettäjäXxxxx 
Päivämäärä:   22.9.17 16:16:05

"voisin tulla vaikka joku kerta tallille mukaan jos olet täältäpäin." Mikä @!#$ pedofiili täällä juttelee tytöille.....

  Re: perinteistä tallikiusaamista

Lähettäjä: ¤ 
Päivämäärä:   24.9.17 01:08:58

Xxxxx
Mistäs sä nyt sitten tiedät onko aloittaja tyttö vai poika? Ja varmasti ihan vaan tukea antamaan olis meinannu lähtee ?

  Re: perinteistä tallikiusaamista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.9.17 20:17:26

Ihan vaan parikymppinen hevosharrastaja täällä, olisin voinut lähteä tueksi, kun on itsellänikin kokemusta kiusaajista ja kiusattujen puolustamisesta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.