Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Restonomi

Lähettäjä: auttakee 
Päivämäärä:   4.9.17 18:37:05

Oon ajatellut nyt lukion jälkeen hakea restonomiksi lukemaan johki amk, mutta oon vähän kujalla noista restonomikoulutuksien suuntauksista? Niitä on siis yleensä kouluissa 2, palvelut ja ravitsemus. Oon koittanu googlailla mutta mistään ei oikeen vastauksia löydy joten jos pystytte niin auttakaa typerää.

Oon miettinyt enemmänkin tuota palvelupuolta, koska ravintola-ala ei oikein nappaa. Mutta kaikkialta tulee niin sekalaista tietoa noiden suuntauksien eroista, että osaisko joku selittää mitä eroa noilla oikeasti on? Ymmärrän siis sen että toinen keskittyy palveluihin ja toinen enemmän ravintoon mutta miten nuo vaikuttaa esim. siihen mitä töitä voi tulevaisuudessa tehdä?

  Re: Restonomi

Lähettäjä: Restonomi 
Päivämäärä:   15.9.17 09:16:21

Palvelupuolella voit mahdollisesti päästä töihin joko tapahtuma-alalle, hotelliin tai matkatoimistoon riippuen vähän siitä mihin ko koulun restonomisuuntaus tähtää.JOS nyt hakisin restonomiksi uudestaan, hankkisin ensin itselleni perustutkinnon vaikka nyt vastaanottovirkailijaksi ja vasta sen jälkeen lukisin restononiksi ja suuntautuisin sitten hotellipuolelle, niin saisin enemmän tutkinnosta irti.

  Re: Restonomi

Lähettäjä: Hevosen omistaja 
Päivämäärä:   27.9.17 18:35:00

Kannattaa ehdottomasti opetella myös keittiön puoli se katsotaan nykyään eduksi. Terkuin ex keittiötyöntekijä ;)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.