Lähettäjä: Täti
Päivämäärä: 1.8.17 09:10:18
Asiakaspalvelussa on hyvä vaan kovettaa nahkansa. Suomessa varsinkin ei osata käyttäytyä, oli sitten asiakas tai myyjä.
Seuraavan kerran muotoilet sanomisesi niin, että se on myönteinen. Muista myös teititellä itseäsi vanhempia ihmisiä. Ikäihmisiä varsinkin. Teitittelyn taito puuttuu nuorilta tyystin.
Vastaa seuraavan kerran kun sinua "huudellaan"
> Anteeksi, kuinka voin auttaa ?
jos pitää hoitaa rahastus
> Pieni hetki, kiitos, noudan myyjän
ja lähdet siinä samalla hetkellä hakemaan sitä myyjää sekä jätät ne hyllytykset odottamaan. Äläkä selittele mitään turhaa, ei ne asiakasta kiinnosta.
Ja muista hymyillä, mutta ei mitään klounihymyä.
|