Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  lukiosta amikseen

Lähettäjä: asdfghjkl 
Päivämäärä:   27.5.17 16:06:14

hei auttakaas. Oon jo hyvän aikaa miettonyt, että haluaisin jätttää lukion kesken ja vaihtaa amikseen, mutta yhteishaku meni jo ja mietinkin että voinko hakea lisähaussa? Lukioon meneminen oli varmaan yksi elämäni huonoimpia päätöksiä :D meillä on koulussa tosi huono ilmapiiri enkä viihdy siellä ollenkaaan

  Re: lukiosta amikseen

Lähettäjä: h(opo) 
Päivämäärä:   27.5.17 16:54:00

Voit hakea lisähaussa, alkaa 16.6., koulutustarjonta löytyy samoihin aikoihin opintopolusta...

  Re: lukiosta amikseen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.5.17 02:09:38

Olet siis valmis heittämään koulutuksen hukkaan koska "et viihdy siellä"? Sillä lailla. Sepä ei tule tulevaisuudessa kaduttamaan...

  Re: lukiosta amikseen

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   29.5.17 02:10:26

Ei se nyt ihan hukkaankaan mene, käydyt lukion kurssit saa hyväksiluettua amiksessa

  Re: lukiosta amikseen

Lähettäjä: Amis 
Päivämäärä:   29.5.17 03:23:37

Ja lisäksi amiksesta saa valmiin ammatin. Mitä lukiosta saa? Paperin kolmesta "turhasta" vuodesta? Siinä ajassa, ellei nopeamminkin, saa itselleen ammatinkin.

Itse teen kaksoistutkintoa ja en tiedä, miten olin yhteishakuun saakka varma siitä, että menen lukioon. Vihaan jo noita neljää lukioainetta, joten olisin ihan kusessa 75 pakollisen kurssin kanssa, joista tuskin kourallinenkaan kiinnostaisi. Tässä vaiheessa on turha enää jättää keskenkään lukiopuolta kun kirjoitukset alkaa syksyllä. Olisi pitänyt jättää kesken heti silloin syksyllä siltä osin :/

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.