Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ei kesätöitä

Lähettäjä: himskatti 
Päivämäärä:   17.5.17 13:54:44

Onko täällä muita nuoria (15-17v) jotka eivät kertakaikkiaan saaneet mistään kesätöitä? Laitoin hakuja kuntani moneen paikkaan ja muutamassa haastattelussakin kävin mutta mistään ei napannut.

Perus kun asuu pienessä kaupungissa niin kesätöihin pääsee vain suhteilla (jos vanhemmat on jossain töissä niin ne suosittelevat lastaan sinne ja se otetaan töihin)

Pistää hiukan vihaksi :)))

  Re: Ei kesätöitä

Lähettäjä: Ajahka 
Päivämäärä:   22.5.17 12:05:23

Sama homma ton ikäsenä ja nyt meillä vähän vanhemmilla (20v). Vanhemmat yritti saada suhteilla paikkaa mutta eivät ota vaikka työntekijöiden lapset yleensä aina etusijalla... Ihmettelen vissiin pilviä taivaalla koko kesän :D

  Re: Ei kesätöitä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.5.17 15:03:38

Mulla oli pitkään sama homma. Onneks menin lukion jälkeen amikseen, jolloin sain ekana vuonna ekasta työharjoittelupaikasta kesätyöpaikan ja toisesta harjoittelupaikasta sain ihan vakkarityön.

  Re: Ei kesätöitä

Lähettäjä: Tiuku 
Päivämäärä:   22.5.17 15:53:28

Mulla ei onneksi teininä ollut tota ongelmaa, jos ei muuta niin tallilla tai paikallisessa hevostarvikeliikkeessä sai tehdä pikkuhommia :) Mutta kyllä se pätee vähän vanhempanakin, suhteilla menee iso osa työpaikoista, vaikkei niistä ääneen puhuta.

  Re: Ei kesätöitä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.5.17 18:55:34

Ei töitä löydy kokeneille aikuisillekaan niin miten sitten lapsille

  Re: Ei kesätöitä

Lähettäjä: milli 
Päivämäärä:   25.5.17 21:43:00

Älä huoli, itse olen nyt ensimmäistä kertaa kesätöissä nyt 25-vuotiaana. Tietysti jotain muuta työkokemusta on ehtinyt kertyä, ja opintoja, mutta ennen tätä en ainuttakaan kesää ole töitä tehnyt ahkerasta hakemisesta huolimatta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.