Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koiranpentu yksin kotiin?

Lähettäjä: Nöpötin 
Päivämäärä:   14.4.17 18:38:07

Heips!
Mulla on nyt viikon ollu kotona amstaffi koiranpentu, hän täytti tänään 8viikkoa!(:
Mä oon niin huono jättää sitä yksin yhtään, heti harmittaa jos joutuu jättämään esimerkiks työpäivän ajaksi kotiin. Hän on nätisti ollut työpäivät eikä vingu perään (: mut nyt pääsiäisenä ois kiba ottaa parit.. lähte radalle niinsanotusti:D nyt jo mietin, että perunko menoni koska harmittaa jättää tuo kotiin yöllä, Poden huonoa omatuntoa siitä todella jo nyt. Koska te ootte jättäny koiranne yksin? Päiväksi tai just illalla noin 4h kun meette baariin tms? Tsempatkaaa ja antakaa vertaistukea mulle (:

  Re: Koiranpentu yksin kotiin?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   14.4.17 21:19:32

Perjantai-iltana pennut on tullu aina ja maanantaina alkanut arki. Koira se on pentukin ja miksi ei voisi jättää yksin muutamaksi tunniksi kerran ei ole tähänkään mennessä tullut ongelmia asian kanssa.

  Re: Koiranpentu yksin kotiin?

Lähettäjä: Jeps 
Päivämäärä:   18.4.17 22:12:25

Kyllä se yksinolo kannattaa heti aloitella tunti kerrallaan ettei tule isompana ongelmaa.

  Re: Koiranpentu yksin kotiin?

LähettäjäSiiri 
Päivämäärä:   25.4.17 08:07:40

Kyllä koiran voi jättää yksin. Jossakin vaiheessa se on kuitenkin pakko alkaa totutella siihen.

  Re: Koiranpentu yksin kotiin?

LähettäjäSiiri 
Päivämäärä:   25.4.17 08:09:39

Tosin jos huolettaa, että pentu tekee tuhoja, niin siihenkin on ratkaisu. Esimerkiksi pentuaitaukset voisivat olla hyvä ostos.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.