Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihastus ja omatunto-ongelma

Lähettäjä: kunto-unto 
Päivämäärä:   13.4.17 20:01:23

En ole vielä koskaan seurustellut (19v) vaan saanut ihastuksiltani aina joko pakit tai sitten he eivät ole edes huomanneet mua. Oon ajatellut että en kai mä sitten saakeli tuu kelpaamaan kenellekään. Silti aina kiinnostun jostakusta, mutta kuten sanottu, niin siitä ei ikinä tule molemminpuolista.
Mutta nyt yksi poika luokaltamme tuntuu kiinnostuneen musta. Ongelma? Mulla on hirveän huono omatunto, koska itse en tunne häntä kohtaan mitään. :/ Ei hänessä vikaa ole, kivannäköinen, hauska ja ystävällinen. Ei vain minkäänlaista kipinää. Kavereita voidaan olla kyllä. :|
Omatuntoon pistää, kun itse haaveilen toisesta joka tuskin on minusta kiinnostunut, ja tämä luokkalaiseni joutuu kestämään sen että ihastus on yksipuolista.
Pitäiskö mun kuitenkin "antaa mahdollisuus" itelleni ja tälle luokkalaiselleni? Jos tunteet heräisivät jossain välissä? Mutta jos eivät herää, niin jää kyllä paskan maku suuhun varmaan molemmille.
Ääh. Olen niin solmussa näiden kanssa, eikä ole ketään kelle jutella. :| Siksi vain tänne avaudun.

  Re: Ihastus ja omatunto-ongelma

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.4.17 22:49:31

Mielestäni ei kannata elätellä turhia toiveita pojalle joka on ihastunut sinuun, se vain satuttaa enemmän. Voithan joskus mennä ulos hänen kanssaan jos hän pyytää ja jos haluat, mutta on myös täysin okei kieltäytyä kunhan muistat tehdä sen ystävällisesti :)

Tsemppiä, löydät kyllä vielä henkilön kenen kanssa tunnet molemminpuolista vetovoimaa ja joka saa sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi <3

  Re: Ihastus ja omatunto-ongelma

Lähettäjä: milli 
Päivämäärä:   14.4.17 16:48:59

Suosittelen, ettei kannata alkaa "antamaan mahdollisuuksia" sellaiselle henkilölle, jota kohtaan ei mitään kiinnostusta ole, ja jota joutuu tapaamaan jatkossa säännöllisesti. Toki voitte olla kavereita, ja eihän sitä tiedä jos paremmin tutustuessa omat tunteetkin heräisivät, mutta mitään turhia toiveita ei kuitenkaan kannata antaa toiselle osapuolelle.

Tulet mitä todennäköisemmin vielä tapaamaan jonkun, jonka kanssa tunteet ovat molemminpuolisia. Ihan kivan kanssa oleminen vain jotta olisi joku, on todella ikävää kaikille pidemmän päälle.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.