Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nolottaa käydä salilla, koska tuntuu et haisen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.4.17 16:21:42

Oon ny täs iha just ruvennu käymää salilla. Kolme kertaa reenausta ja yks kerta viikkoon lenkki. Tää oli ny toka kerta ku olin tekemäs lenkkiä juoksumatolla ja ku mun viereiselle juoksumatolle tuli joku. Se oli siin hetken ja siirty mun vierestä pois et meidän väliin jäi yks juoksumatto. Tää on siis käyny ny kaks kertaa.

Hävettää. Siis en mielestäni haise ollenkaan, mut tommosen käyttäytymisen perusteella mun ympärillä olevat haistaa mun hien. Käyn joka päivä suihkussa, sheivaan kainalot ja käytän dödöö. Käytän myös 1-2 kertaa viikkossa Absolut Torr nimistä antiperspiranttia. En pia kehtaa käydä sie salil ollenkaa jos haisen siä iha hirveelle muiden mielestä :(

  Re: Nolottaa käydä salilla, koska tuntuu et haisen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.4.17 23:06:07

Ihminen on siitä jännä olento, että kun se urheilee se hikoaa. Sinäkin olet vain ihminen.

  Re: Nolottaa käydä salilla, koska tuntuu et haisen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.4.17 02:12:42

Mitäs jos ne ei vaan jaksakaan kys. laitetta

  Re: Nolottaa käydä salilla, koska tuntuu et haisen

Lähettäjä: aikuinen mies 
Päivämäärä:   10.4.17 21:26:04

Mee johonkin mörkösalille missä punttikarjut hikoilee ja pieree. Ei tarvi miettiä omaa hajua, hyvä jos pysyy tajuissaan...

  Re: Nolottaa käydä salilla, koska tuntuu et haisen

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   13.4.17 16:32:07

No joo.. mietin samaa kun viiva et jos ne vaan ei jaksa siinä vieressä enää olla tai sitten esim. paikan vapautuessa vaihtavat toiseen mattoon. En mäkään mielellään toisten vieressä treenaa, töissä saa sosiaalisoida ihan tarpeeks.

  Re: Nolottaa käydä salilla, koska tuntuu et haisen

Lähettäjä: opinion 
Päivämäärä:   13.4.17 22:16:42

tai jos se henkilö, joka karttoi sua, pelkäsi oman hien haisevan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.