Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En tiiä

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   18.2.17 21:28:13

Aluksi en halua paskamyrskyä! En tiedä mitä haluan. Olen kihloissa. Meillä menee ihan hyvin mutta en ole onnellinen tässä. Jo suhteen alussa mies katseli muita naisia. Ja "voimistui" ajan myötä. Nyt olen itse kiinnostunut eräästä toisesta ja haluaisin nähdä hänet ja katsoa mihin johtaa mutta mies suuttuu jos saa tietää. Haluaisin asua vähän aikaa erillään ja katsoa mihin johtaa ja saada omaa rauhas vähän. En vain viikonloppua. Asumme siis yhessä ja kuten kerroin haluaisin enemmän kun viikonlopun omaa aikaa mutta hän luulee että petän silloin. En ole siis tyyppiä joka pettää. Vaikka tutustuisin muihin niin en silti hyppää sänkyyn ekana. Enkä varsinkaan jos olen varattu. Mitä teen. Itte en tiiä mitä haluan. Ja vielä tämä jos erotaan tai hän luulee että petän niin hän kertoo perheelleen eka. En halua luokata ketään. Ois kiva jos joku ois tai ollu tässä tilanteessa. :)

  Re: En tiiä

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   18.2.17 21:30:14

Ja vielä se että hän aina uhkaa tappaa itsensä jos menetttää mut mutta samaa oli hänen exän kanssa. Eihän tee itselleen mitään.

  Re: En tiiä

Lähettäjä: silli 
Päivämäärä:   18.2.17 22:29:02

Tuo kuulostaa nyt kaikkea muuta kuin terveeltä ja tasapainoiselta suhteelta. Mustasukkaisuutta, luottamuspulaa, menemisten rajoittamista.. On paljon mahdollista, että mies itse pettää tai vähintään haikailee muiden naisten perään. Monesti se, joka epäilee toista on itse epäluotettava.

Vaikka mies kertoisi perheelleen että olet muka pettänyt, niin sille et voi mitään. Et ole onnellinen eikä tuo suhde todennäköisesti tule paranemaan, joten parasta varmasti olisi lähteä suhteesta. Voithan toki ehdottaa keskusteluapua/parisuhdeterapiaa, mutta veikkaan ettei mies ole kovin innostunut sellaisesta. Eroaminen ei ole koskaan helppoa, mutta siitä selviää aina jotenkin.

Ja muista, ettet ole vastuussa muiden kuin itsesi onnellisuudesta. Siitä ei kukaan muu huolehdi puolestasi.

  Re: En tiiä

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   18.2.17 22:53:31

Kiitos paljond en itse ole ajatellut noita

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.