Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tää viikko on alkanu kamalasti, auttakaa

Lähettäjä: miksi 
Päivämäärä:   17.1.17 16:30:20

Eilen mulla kävi kämmi töissä just ennenku lähin kotiin, ja koko eilisen illan stressasin sitä asiaa. Tänään se ongelma ratkes heti aamulla ja stressasin loppujen lopuks sitä ihan turhaan (vaik se asia ei oliskaa ratkennu, ni sekää ei olis ollu kuulemma maailmanloppu). Mun pomo sano et iha turhaa stressasin tota asiaa.
Tänään (taas just vähä ennen ku olin lähdös töistä) sitte mul tuli kina yhdestä asiasta mun pomon kanssa. Pidän yleensä kodin ulkopuolella sellasta pientä "esitystä" päällä, eli en oo niin suorapuheinen kun mitä kotona (oon oikeestaan liian kiltti kodin ulkopuolella koska en halua aiheuttaa turhia riitoja). No nyt tänään rupesin oleen liikaa itteni, ja väitin vaa pomolle vastaan ja me kinattiin oikeesti yli tunti siittä asiasta. Siihe rupes tulee jo muitaki meidän työkavereita sanoon, et nonii, riita poikki nytte. Se kina si saatiin loppumaan, ja kysyin sit mun pomolta et oonks mää ny ärsyttävä ku laitoin vastaan. Se sano et ei todellakaan ja et mun pitää ny vaa rauhottua, se asia sovittiin jo. Sit se lisäs siihen loppuun vie et älä ny tästäki asiasta si stressaa sie kotona, et kaikki on ihan okei.

Vaikka se sano tolleen ni silti mul on paska olo nytte. Se itse kina oli täysin töihin liittyvä, ei henkilökohtanen, mut jotenki silti on sellane olo et olin aivan liian töykee (onha se mun pomo kuitenki, ja se on ollu alalla sairaan monta vuotta ku mää valmistuin tähän ammattiin vasta vuosi sitte, et mitä ihmettä rupeen väittään sille vastaan) ja et menetin mun hermot iha liian helposti tos tilanteessa.

Yhyyyy oon ihan varma et huomennaki tapahtuu sie töissä jotai. Nykki vaa mietin, et mitä ne mun työkaverit puhuu sie töissä musta ja tosta asiasta ku mää lähdin menee.

  Re: Tää viikko on alkanu kamalasti, auttakaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.1.17 18:30:45

Älä ressaa. :D

Jatkossa älä lähde kinaamaan, vaan perustele sun mielipide. Jos ei kelpaa niin sitten ei kelpaa.

Mut oikeesti, sun pomo vaikuttaa ihan rennolta tyypiltä. :) Älä mieti enää vaan meet vaan ja teet työsi.

  Re: Tää viikko on alkanu kamalasti, auttakaa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.1.17 21:38:41

Sanoisin et pomolle ei kannata alkaa kinastelemaan.
Oikeasta asiasta voi sanoa, mut tuntuu todella oudolta jos kinastelitte tunnin.. se on jo noloa. Varsinkin jos asia ei ollut mikään maailman tärkein asia

  Re: Tää viikko on alkanu kamalasti, auttakaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.17 19:22:46

Pahoittelet vielä huomenna pomolle ja jätät asian ja kinastelun menneisyyteen.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.