Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  kuukautisten siirto?

Lähettäjä: nm 
Päivämäärä:   22.12.16 22:42:29

Heippa! Halusin tulla kyselemään teiltä kokemuksia kuukautisten siirrosta e-pillerillä.

Ihtellä on meneillään ihan ensimmäinen kuukausi e-pillereiden kanssa ja käytän stefaminelle pillereitä. Mulla ois tulossa just kuukautisten aikaan reissu ja ei kovin huvittais missään lomalla olla menkkojen kans. Onko teistä kukaan siirtäny menkkoja ensimmäisenä kuukautena tällä valmisteella ja miten se on teillä onnistunut? Ja muutakin mielipidettä voisitte heittää tästä e-pilleristä :) kiitoksia etukäteen!

  Re: kuukautisten siirto?

Lähettäjä: Ajatuskatko 
Päivämäärä:   25.12.16 17:42:38

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta suosittelisin konsultoimaan gyneä tuossa tapauksessa.

  Re: kuukautisten siirto?

Lähettäjä: divergent @samppa 
Päivämäärä:   27.12.16 20:34:14

En ihan ensimmäisellä mutta olikohan toisella vai kolmella jo kun oli tarvetta. Kannattaa varmistaa ja soittaa gynelle ettei vaan käy mitään.

  Re: kuukautisten siirto?

Lähettäjä: SEO k 
Päivämäärä:   27.12.16 21:43:52

Mun piti tolla valmisteella syödä kolme ensimmäistä laattaa erikseen ennen kuin sai siirtää.

  Re: kuukautisten siirto?

Lähettäjä: mie vaan 
Päivämäärä:   5.1.17 13:29:02

Monet lääkärit ihan suosittelee syömään 2 tai 3 laattaa putkeen. Itsellä käytössä minipillerit eikä menkkoja ollenkaan pariin vuoteen!

  Re: kuukautisten siirto?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.1.17 17:10:03

Itellänikin Stefaminellet ja piti syödä 2-3 laattaa ennen kun sai säätää muuten. Vähän mielialat heittelee normaalia enemmän, itken sata kertaa herkemmin, pieni angsti iskee sillon tällön jne. Mutta muuten ei oo mitään, mitä nyt vielä ainakin ekan vuoden aikana tiputteluvuotoo tuli melkein aina eka ja toka laatta jos söi kolme putkeen.

  Re: kuukautisten siirto?

Lähettäjä: junnusennu 
Päivämäärä:   12.2.17 18:04:20

Mulla käytössä Diza nimiset pillerit, ihan mahtavat! Tarkotuksena pitää pitkä vuotoväli, parhaimmillaan kolmet vuodot vuodessa:) Mun pelastus!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.