Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Silmälaseista

Lähettäjä: epätoivoinen 
Päivämäärä:   29.11.16 20:54:01

Olen huomannut näköni heikkenevän, kävin eilen silmälääkärillä ja minullle määrättiin lasit. Olen aina ajatellut että en koskaan halua laseja, muutenkin huono itsetunto.. Ajattelin siis hankkivani piilarit, mutta lääkäri sanoi että minulle olisi parempi lasit ja voin käyttää piilareita vaan jos on joku erikoistapaus.. Kokemuksia? Tiedän että lasejakin on vaikka minkä näköisiä mutta en vaan haluaisi niitä.

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.11.16 21:34:23

Kyynel

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.11.16 22:06:42

Kauniit lasit ovat muodikkaat

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   30.11.16 00:59:22

minkäs teet :s mikset sais käyttää piilareita ku vaa harvoin??

hankit ne lasit, ja sitten jos on jotain erikoismenoja missä haluut tuntee ittes erityisen itsevarmaksi niin tyrkkäät piilarit silmiin. ps: sun mieli voi vielä muuttua kunhan osaava optikko esittelee sulle sopivan kehysmallin, voi näyttää oikeesti tosi hyvällekin. ja ota se siltä kannalta et sit sulla on enemmän varaa muunnella tyyliä! :) lasit on kivoja, you can do it!

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.12.16 10:54:50

monien miesten mielestä lasit on seksikkäät

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   2.12.16 21:07:11

Mikäs juttu laseissa enää tänä päivänä on? Eikös se oo enemmän pop kun on rillit? Silloin kun itse olin kersa, niin turpiin sai. Nykyään kaikki on ihan hip'n'cool.

  Re: Silmälaseista

Lähettäjähymynaama 
Päivämäärä:   3.12.16 13:27:15

no siis kokeile laseja. niit on erilaisii, sun täytyy vaa kattoo mikä sopii sulle. käytä siihe aikaa

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.2.17 19:43:26

Jokaiselle löytyy nykyään sopivat lasit. Sopivien lasien kanssa voi näyttää huomattavasti paremmalta kuin ilman laseja. Piirit oikeesti rasittaa silmiä ihan älyttömästi, joten varsinkaan kasvuiässä ei kannata niitä jatkuvasti käyttää.

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   10.2.17 14:09:16

no jos hankit sekä lasit että piilarit? ne lasit kannattaa kumminkin olla, että voit käyttää niitä ainakin tyyliin kotona iltaisin. piilareiden käyttöön kun tottuu niin se sujuu ihan hyvin.

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.2.17 14:54:30

Ei ne piilarit välttämättä koskaan sovi kaikille. Etenkään päivittäisessä käytössä.

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.2.17 18:55:15

Minulla piilarit kuivattaa silmiä. Ei tulis mieleenkään käyttää niitä päivittäin. Käytänkin niitä vain muutaman kerran vuodessa lähtiessäni viihteelle, jolloin myös jaksan panostaa enemmän meikkaamiseen.

Sain ekat lasit muistaakseni kasiluokalla enkä todellakaan sellaisia ois halunnu. Kahdet ekat lasit mulla olikin hengettömät, mut pari vuotta sitten käänsin kelkan ja hommasin tummat muovisankaiset lasit, joista oikeasti tykkään.

  Re: Silmälaseista

LähettäjäLiisi 
Päivämäärä:   6.3.17 11:10:25

Itsellä myös piilrit hieman kuivattaa silmiö. Mieluummin panostaa kunnollisiin ja tyylikkäisiin silmälaseihiin. Halpojahan ne ei ole, mutta esim. http://alennus.fi/ sivun kautta löytää välillä hyviä tarjouksia optikoille

  Re: Silmälaseista

LähettäjäLiisi 
Päivämäärä:   6.3.17 11:11:10

Oho. Linkki unohtu http://www.alennus.fi/

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: Theressa 
Päivämäärä:   17.3.17 09:22:32

Kyllä piilareiden rinnalla täytyy ehdottomasti olla myös lasit. Aina voi tulla päiviä, ettei voikaan laittaa piilareita.

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.3.17 22:45:10

Sopivat lasit parantaa kenen tahansa ulkonäköä, imo.

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: Heips 
Päivämäärä:   25.3.17 21:45:34

Myös mulla piilarien käyttö mahdotonta tallitöiden (turve menee silmiin ja tulehduksia) ja kuivien silmien vuoksi. Laseihin tottuu kyllä pian, ja oman näköiset jos onnistuu löytämään niin on jo hyvällä tiellä. Itse en ole vielä löytänyt.. Ja tosiaan näkö kyllä huononee sitä mukaa kun uudet lasit hankkii, sen takia ei suositellakaan jatkuvasti vaihdettaviksi vaan vasta sitten kun näkö niin paljon huonontunut että haittaa.

  Re: Silmälaseista

LähettäjäYli50 
Päivämäärä:   28.3.17 14:59:38

Piilarit yötä päivää, tallis, pölyisillä purkuhommissa.. Käytän niitä 6kk piilareita vuoden. Elleivät putoa ennen sitä. Pesu vain tarvittaessa, eli tuntuu roskaiselta. Yleensä pieni pyöräytys sormen päällä riittää. Lukulaseina Tokmannin. Halpaa, ei ongelmia

  Re: Silmälaseista

LähettäjäSiiri 
Päivämäärä:   4.5.17 12:28:17

Itse käytän vaihtelevasti sekä piilareita että laseja. Molempi parempi.

  Re: Silmälaseista

LähettäjäSiiri 
Päivämäärä:   4.5.17 12:29:56

Oho. Vahingossa pari viestiä:) Yleensä kotona käytän siis laseja ja ulkona piilareita. Nkyään linssit saa ohuena, vaikka olisikin huono näkö, kuten minulla. Myös lasien design voi olla millainen tahansa.

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: Kkk 
Päivämäärä:   6.5.17 16:31:34

Silmälasit on kivat, monia eri vaihtoehtoja on kiva katsella ja muutenkin lasit on parasta kun näkee kunnolla!

  Re: Silmälaseista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.5.17 17:02:06

"a tosiaan näkö kyllä huononee sitä mukaa kun uudet lasit hankkii, sen takia ei suositellakaan jatkuvasti vaihdettaviksi vaan vasta sitten kun näkö niin paljon huonontunut että haittaa."

Voi Jeesus mitä paskaa taas...!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.